Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Náš „politický vězeň“ David Rath

Vazebně stíhaný poslanec David Rath vyzval mezinárodní lidsko-právní organizace, aby se k nám přijely porozhlédnout a zakročily. 

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josef Matlas

25. 6. 2012 15:41
Autor článku?
Podle mého soudu je to chytrý a výmluvný lokaj vládnoucích zločinců.
0 0
možnosti

21. 6. 2012 20:50
ANO POKŘIVENÉ § A JEŠTĚ VÍCE ZKŘIVENÁ SPRAVEDLNOST V ČR.
NAŠE SOUDNICTVÍ JE HORŠÍ NEŽ ZA PŘEDCHOZÍ SPOLEČENSKO EKONOMICKÉ FORMACE. Soudy lidské se vyloženě chlubí tím, že jejich rozhodnutí mohou být u různých soudů různé a tento prokazatelný fakt je zvrhlostí, která je signifikantní pro čas konce lidských soudů-soudců, které svoji literou výkladu jdou proti základním principům morálky a mravnosti a Duchu nadřazeného Zákona od Stvořitele, který nám zde byl JHVH zanechán. Pokud se jeho Duch znevažuje  lidskými soudy, je to vrcholná křivda = zločin na lidstvu té které země či státu.  Je řada lidských soudců, jimž nejde o spravedlnost, ale o egoistické prosazování mnohdy velmi zvrhlých rozhodnutí, která ve své podstatě přímo uráží Stvořitele všeho živého i neživého s osobním jménem JHVH a Jeho Boží Zákony. Tedy na občanech je vykonáván skrze cíleně špatné právní formulace psychický, právní a finanční teror, který je v mnoha případech minimálně stejně krutý jako teror totalitní a někdy pro délku trvání je ještě krutější. Umocňuje na občanech nespravedlnost, která volá přímo k SOUDCI-soudců, který brzo odstraní tento zvrhlý - zločinný, vrcholně nespravedlivý systém pseudodemokracie a nastolí Duchovní vládu s duchovní spravedlností, která je nezávislá na síle zlata toho, kterého občana. O TO SE KAŽDÝ DEN MODLÍM K BOHU OTCI=LOGOS=JEŽÍŠ KRISTU+ JEJICH SVATÉMU DUCHU, BY CO NEJDŘÍVE ODSTRANIL ducha Zla, který Bohu- žel zatím ovládá ještě po krátký čas společnost lidskou a usiluje co nejvíce lidí označit svým znakem ducha Zla skrze skutky jejich.
0 0
možnosti
Foto

Josef Matlas

25. 6. 2012 18:34
Dosti s Vámi souhlasím.
A také se modlím, aby přišel nějaký smysluplný zásah či zásahy, které by nějak paralyzovaly extrémně přemnožené zločince, zejména ty sofistikované (např. ve státních úřadech, v médiích, bankách apod.), kteří nás obelhávají, okrádají, spoutávají a někteří i vraždí. A také si myslím a mi to vychází psychotronicky, že nějaké osvobozující Boží zasahy (protože si již lidstvo samo neporadí) brzy přijdou (některé již přišly a jiné právě přicházejí). Zatím se čím dál zhuštěněji ukazuje podstata každého z nás (doba Božího soudu je tu) a musí se zlo ukázat ve všech barvách, trapnostech až hrůzách. I mnozí zločinci zejména ti sofistikovaní tuší, že se blíží jejich konec a tak ještě úporněji usilují urvat nějaké zdroje na úkor ostatních a ještě si jich užít a ani si neuvědomují, jak se jeví jen trochu soudným lidem. Nevědí jak jsou trapní, ubozí a někteří až dávivě odporní. Některým (např. Klaus, Kalousek, Drábek aj.) dělá škození přímo sadomasochistické potěšení.Ale pozor, nemyslím si, že tu na Zemi může být někdy nějaký ráj, v ten věřím, ale ten je jinde. Chápu Zemi jako učební prostředí s již programovitě zabudovanou polaritou dobra a zla, ale nesmí toho zla být moc. To bychom tu byli jako rovnou v pekle, což by zastavilo cestu k osvícení a moudrosti a zahubilo Zemi.
0 0
možnosti

Martin Cabejšek

11. 6. 2012 21:47
A na co ty peníze Rath vlastně měl?
   Na volby? Jak na volby? To jako, že uplatí sčítací volební komisi?   Nebo, že by všimné pro vedoucí pracovníky médií? Ale ti jsou přeci neúplatní, nebo ne?
0 0
možnosti

Nms

11. 6. 2012 17:50
Chápu Ratha
On je z jeho pohledu opravdu politický vězeň, vždyť jiní (on dobře ví kteří) berou úplatky a tunelují dotace v mnohem větší míře než on, ale jen on je ve vazbě.S tím že vazba je nástroj jak dotyčného zlomit souhlasím 100% vždyť se u nás dávají do vazby lidi na základě evidentně vymyšlených  důkazů (což asi nebude jeho případ) a nechávají se ve vazbě tzv. vyměknout aby neměli vůli se bránit (což jeho případ bude) a stím souvisí i absoulutně skorumpovaný soudní systém v naší zemi (co se dá taky očekávat od soudců které nikdo za jejich protiprávní rozsudky nepotrestá vždyť oni přeci jsou nezávislí, ovšem i na zákonech). S největší pravděpodobností to dopadne tak že soud vysloví názor že došlo k procesním chybám(nebo možná i nezákonému jednání ze strany policie)a pan Ráth bude sproštěn viny aq dostane od státu mnoha milionové odškodné,před tím stráví ,ale několik měsíců možná i let ve vazbě než se na něj v médiích zapomene
0 0
možnosti

Prispevek

10. 6. 2012 15:23
muze mi nekdo odpovedet?
Do ted jsem se nedozvedel od koho ten upatek vlastne dostal, divne...
0 0
možnosti

10. 6. 2012 21:24
a mě také?(odpovědět)
Tady to bude mnohem složitější.  Od někud tyto peníze pocházejí. První kdo je "VyndaL", je tedy zloděj těchto peněz. Pokud jsou tyto peníze úplatkem, pak od kterého okamžiku se staly úplatkem? V okamžiku předávání od první ke druhé osobě, od druhé ke třetí atd. Kolik bylo příjemců a předavačů peněz/úplatku? Budou všechny mezistupně označeny jako příjemci a zároveň poskytovatelé?  ...  Dokonalé utajení. * Když nevíte jak to dopadne, tak to dopředu moc nevytrubujete. Navíc v Čechách se toho moc neutají ale zároveň nevyšetří a neodsoudí. Všichni žijeme v jakési spoluvinně, protože na tom mimo úvah moc nezměníme. Nemáme-li moc, pak přichází frustrace.  A půl roku mít nervy aby vylosovali z kýblu právě Ratha,??,  fakt jako z francouzké detektivky. Nečasovo rozesmáté  křepčení na čerstvě zasypaném hrobu a pseudovtipy o sedmičkách MEGA, né vína,  mi připadalo jako když se doma Petr chlubil že dneska dostal ve škole 1. A ta vexlácká hantýrka. Že to bylo úplně mimo a Petr  tak zároveň oslavoval zastavení a nemožnost čerpání prostředků z evropských fondů v řádech miliard, mu v jeho prvoplánové euforii zřejmě jaksi nedocházelo. O trestnosti úmyslného poškození hospodářství země kvůli politickému boji, a kvůli MEGA 7, nadělal takové škody v řádech miliard, že to lze přirovnat jen k zabití mravence atomovou bombou. Je vůbec příliš prvoplánový. "Co s tím, škrtnout, pak se uvidí." Je to asi tak geniální jako Klausovy nefungující neoliberální teorie o samoregulaci trhu a čistotě všech peněz.
0 0
možnosti

Ctenarcp

10. 6. 2012 13:28
Amnestie
Kauza Rath bude vyřešena amnestií po volbě prezidenta republiky. Vsadím se o Sabinu Slonkovou.
0 0
možnosti
To mi připomíná vtip,
jak chlápek říká druhému: "Prodám ti svou ženu. Kolik mi za ní dáš?" - "Ani korunu." - "Platí. Je tvoje!"
0 0
možnosti
a čemu nerozumíte??
je to můj názor a názor těch, kteří mají právo o věci rozhodovat.. můžete se rozčilovat, ale to je tak všechno co můžete
0 0
možnosti

Vlkodlac

10. 6. 2012 14:39
Když už se ptáte - nerozumím
Když už se ptáte - nerozumím tomu, proč se někdo s Vašimi poznávacími schopnostmi veřejně ztrapňuje (asiže je to anonymní). Zůstaňte raději u svých eskort, tam snad nenaděláte příliš škody... :-)
0 0
možnosti

J11o95s43e22f 57M73a28n46n

10. 6. 2012 10:21
Tak trošku pootočená pravda.
Od Rátha jeho tvrzení že jde o policejní pronásledování zpolitických důvodů je účelové, ale jenom zpohledu toho že úplatek nepochybně vzal. Ale zpohledu toho čí kauzy policie vyšetřuje je jasné, že policie jedná na politickou objednávku. viz konstatování inspekce ministerstva vnitra ztohoto týdne http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/kauza-dopravniho-podniku-policie-nekonala-inspekce-o-k_237000.htmla to ani nemluvím o případu Janoušek či Drobil a jiní.A to se ani nezmiňuji o tom, že Kubiceho zpráva byla jednastranná, navíc těsně před volbama a neobsahovala žádné hříchy ODS, přestože jak se ukázalo minimálně v přépadu Bém Janoušek bylo očem psát. Pan Nováček, řeší problém tam kde není jeho jádro.
0 0
možnosti

Ctenarcp

10. 6. 2012 7:43
Analýza osobních kontaktů a komunikace novinářky Slonkové
 a jejich zveřejnění v médiích, by mohly přispět ke katarzi a nápravě poměrů v ČR. INSIDER ... http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=748148 Poslechněte si další autentický záznam odposlechů v kauze Rath, které přináší redakce online deníku Aktuálně.cz a večerníku Insider. Kromě nahraných rozhovorů ze dne zatčení proti politikovi mluví třeba i jeho debata s Petrem Kottem, která je datovaná jedenáct dní před zatýkáním a odehrála se opět ve vile v Rudné. A také rozhovor mezi Kottem a Pancovou, který následoval bezprostředně po Rathově odchodu. Jde o doslovné znění, které redaktoři pro lepší komfort čtenářů převedli do zvukového dialogu.  http://aktualne.centrum.cz/video/?id=482195#obsah ;... redaktoři pro lepší komfort čtenářů převedli do zvukového dialogu  ....  ..... a prý AUTENTICKÝ ... 
0 0
možnosti

J85i19b 98J47i18b

10. 6. 2012 9:56
Kdože tu Slonkovou „krmí“ informacemi a s jakým záměrem?
Jj, také jsem se řehtal smíchy, když jsem poslouchal ten „AUTENTYCKÝ“ záznam odposlechů na Aktuálně.cz. Při tom jsem si vzpomněl na televizní rozhovor Slonkové s Burianem, kdy bezelstně přiznává, že v případu SRBA „hrály roli tajné služby“ podotýkám, že použila množné číslo… Z článku na který jste dal odkaz, přitom stačí přečíst si jen poslední odstavec: „Aby uspěli (Rathovi advokáti), musel by nějaký soudce konstatovat, že soud, který původně odposlechy povoloval, k tomu nebyl oprávněn, a tím pádem rozhovory nelze jako důkaz využít. Insider k tomu podotýká, že takový soudce se v současné atmosféře najde jen stěží.“ Víc myslím dodávat netřeba.Snad jen, že pro nic za nic nechválil svého času Nečas (ODS) Langa(BIS) jako "loajalního státního úředníka".
0 0
možnosti

Pepa

9. 6. 2012 19:21
Opravdu?
Vaše teorie, ale kulhá na obě nohy.Nemůže se nemocný poslanec zúčastnit jednání?Vy můžete na nemocenské pracovat?Morální hledisko je nadřazeno Ústavě?Nebo jen někdy, kdy to dotyčným vyhovuje.Krást se nemá, ale může se řídit pod vlivem alkoholu?Není možnost konzumace alkoholu v pracovní době určité „privilegium“?Byli všichni potenciální „zloději“ zbaveni mandátu? 
0 0
možnosti
....
moje teorie nekulhá, moje teorie je postavena na morálním pohledu společně s výkladem většiny ústavních právníků... Ústava z podstaty věci nemůže zahrnout všechny variace... proto vždy půjde ovýklad a pokud tento vykládá většina, jeto pravda...tojest demokracie.... Vaše názory jsou pouze Vašimi názory, nikoliv obecnou pravdou....
0 0
možnosti