Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nad Evropou hřmí muslimská bouřka. Anders Breivik je „začátek odporu“.

Od 16. dubna se koná soud s norským atentátníkem. Je to vrah, ale výstřední lidé často vidí do budoucna. Až bude v Evropě ještě víc muslimů.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

Elvis

30. 4. 2012 10:42
Eurabia?
Opravdu jsem nečekal, že se na České pozici dočtu, že: - multikulturalismus = antisemitismus, - slušní lidé = heterosexuálové žijící v rodinách, platící daně a tvrdě pracující, - čeští Pepíci svou píli a počtem převálcovali bezstarostné české Němce, - útok na demokratický Izrael = útok na demokratické Evropany, - povraždění mladých socdemáků protestujících proti Izraeli = povraždění členů Hitlerjugend nebo komsomolců přistižených při nekalých úmyslech, - evropský nadnárodní socialismus = nacismus a stalinismus, - odpor proti izraeli = nacistický antisemitismus. - implicitně - Izrael (sionismus) chrání Evropu proti islamizací. Že zároveň existuje něco jako AIPAC, nebo jak Izrael "strádá" nátlakem arabů (viz http://www.palestinechronicle.com/uploads/1327877752palestine_maps.jpg ), se samozřejmě v článku nedočteme. Jak bránit Evropu před islamizací, aniž bychom se vyhnuli fašismu, také ne. Není to trochu moc zkratek na tak seriózní server, jakým je Česká Pozice?
0 0
možnosti
JS
Fakt dobrý.
Vždy si nechám rád poradit od lidí, jako je tento "chóchem", kteří píšou o tom, jak Normani DOBILI ZPĚT Itálii ... ano, jsem s pravopisem i myšlením od pisatele naivně až trapně odlišný, a jsem strašně rád.S lidmi jako je tento pisatel bude totiž Evropa rychle DOBITA sama, muslimů netřeba.
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

30. 4. 2012 10:20
Pravopis
Nemám ve zvyku kritizovat pravopis diskutujících, neboť za důležitější považuji obsah, navíc chybička se může vždy vloudit, ale když už jste takový jazykový nadšenec, dovoluji si upozornit, že ve větě "Vždy si nechám rád poradit od lidí jako je tento "chóchem",..."  se čárka před "jako" nepíše.
0 0
možnosti
MG

30. 4. 2012 8:58
Tak si to trochu shrneme:
- proti vysoké muslimské porodnosti je nejlépe bojovat pobitím vlastní pomýlené mládeže- Bosňáci chtěli Evropě vnutit islám- Češi jsou muslimové 19.století (a možná už od husitů)- Breivik je teda jako vrah, ale myslel to upřímně PS: A velké písmeno ve slově "Žid" se objevilo až za protektorátu v listech jako byl Árijský boj. Mohla by se aspoň ČP držet nerasistického pravopisu?
0 0
možnosti
E

Eischler

30. 4. 2012 8:20
pochvala
vysoce si cenim odvahy autora, ktery v dnesni orwelovske dobe (kdy je povoleno hovorit o bezvyznamnych tematech, nikoli o zasadnich) nasel energii otevrit klicove tema a pomerne spravne ho uchopit. trapne komentare sneidera, kyncla a jim podobnych  si ani snad nezaslouzi komentar diky jejich  naivite (nebo mozna i umyslu), neznalosti a hlouposti, ale nekdo (jak rekl svejk) musi byt hloupy... verim, ze neni pozde a ze stejne jak normane dobili zpet italii, tak i evropa (po nevyhnutelnem kolapsu socialistickeho experimentu jmenem evropska unie) se znovu vzchopi, nebot to neni poprve, co se islam pokousi dobit evropu.
0 0
možnosti
CB

Ctirad Bednář

29. 4. 2012 22:28
Děkuji Václavu Vlkovi za zajímavý a podnětný článek.
 Ačkoliv v současnosti odvaha a ochota obyvatel Evropy vyjadřovat se k dění kolem nás svobodně a způsobem nespoutaným autocenzurou a  tzv. „politickou korektností“ pozvolna narůstá, setkat se s originálním uvažováním je stále vzácné. Autorovy snahy si cením, i když s ním v lecčems nesouhlasím. Ale nálepkujícímu kulturnímu neomarxismu činícímu si nárok na výlučné vlastnictví pravdy a na právo poručníkovat ostatní, co si smějí myslet a říkat, který se projevuje v řadě čtenářských komentářů, je potřeba se vzepřít, dokud je čas.
0 0
možnosti
JS
To také všemi silami děláme!
A nenecháme se zastrašit nejen plytkými žvásty o neomarxismu a korektnosti a autocenzuře a poručníkování. Nenecháme se ale zastrašit ani manipulací se strachem.Zajímalo by mne též velice, v čem s autorem nesouhlasíte.
0 0
možnosti
JS
Není jedna jediná verze islámu.
Podobně jako v judaismu a křesťanství - těch proudů, druhů, typů, až sekt! Doslova až pánbůh brání, co všechno se na jeho konto odehrává. Miliarda muslimů nevyznává svou víru stejným způsobem. Není tomu tak ani v judaismu, ale není tomu tak ani v katolicismu, který - jako z monotheistů jediný - má svého "šéfa", který by tu religiozitu měl nějak sjednocovat. Evropa bohorovně mlčela, když byli vyvražďováni balkánští muslimové, o nichž do té doby skoro nikdo nevěděl, tedy skrzevá nějaké problémy. No, a pak se ten zbytek muslimů obrátil docela logicky s žádostí o ochranu ke svým souvěrcům, kteří jsou o poznání ostřejší. O dost ostřejší. Ale ono je to ještě komplikovanější: tento vývoj byl předvídatelný, že si o tu pomoc řeknou, když se dostanou do takové situace - a někomu to vyhovovalo. A z druhé strany - na pomoc jim přišli mudžahedíni, donedávna cvičení Američany proti Rusům. A ti tu teď dělají dusno - alespoň jsou dobrou záminkou to dusno kolem nich dělat. A někomu se to hodí, udržovat v neklidu lokality, které se mu velmocensky nedaří ovládat. Tato příšerná taktika je vlastní všem velmocím, ať zprava, nebo zleva - dosti se o tom dá vyčíst z historie. Z toho vyvozuji, že ona konfliktní linie není mezi náboženstvími, nebo civilizacemi, ale v nich samých. Jsou tam lidé, kteří si - kupříkladu vyvolenost - vykládají jako jakýsi nárok na něco, jako privilegium, ale jsou tam i tací, kteří vyvoleností míní větší odpovědnost za sebe, za bližní, za svět. A ti zodpovědní si k sobě cestu najdou, jen se nesmějí nechat zastrašit fanatickými a agresívními blby. Například v létě 2006, když Nasralláh střílel rakety na sever Izraele, konal se v Tel Avivu koncert Jaira Dalala, světoznámého izraelského exponenta ve světě world-music, spolu s obrovsky v Pákistánu populární dvojicí zpěváka a zpěvačky, pochopitelně, že muslimy. A v Aškalónu zpívá v synagóze kantor Emil Zrihan, který koncertuje po světě, doprovázen muslimskými muzikanty. Soudím proto nikoliv náhodou, že nenávist je vlastní především amúzickým šmejdům.
0 0
možnosti
UT

Undisputed Truth

30. 4. 2012 11:09
Zneužívají-li turci německých
Zneužívají-li turci německých sociálních dávek, pak ostatní muslimové zneužívají celý právnický systém ve všech zemích Evropy, kam jen přijdou (zejména však v Belgii, Nizozemsku, Anglii, Francii, Norsku). Pro zajímavost (stránka 22):http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/D56D1C20-4491-441F-8A8F-717006A06735/0/2010b72pub.pdf Nečetl-li jste knihu Střet civilizací od Huntingtna, vřele doporučuji. Nebo Zakladatelé Západu a poslední člověk od Ivo. T. Budila. Nechápu, proč se pořád někteří zaobírají obhajobou muslimů, kteří (samozřejmě) byli také vražděni, nicméně s touto problematikou to pramálo souvisí. Teď není podstatné, kdo páchal větší násilí, zda křesťani na muslimech či opačně (jsem ovšem přesvědčen, že odpověď je zřejmá), teď se jedná o otázku, zda chcete v Evropě hodnoty vyznávané muslimy, či hodnoty Západu a západní civilizace, které se v některých (mnohých) aspektech zásadně liší. Mimo Vámi zmíněné překládání antických děl lze také zmínit nemilosrdné nájezdy arabských muslimů do Afriky, kde lovili otroky, které dále rozprodávali a ty, kteří nebyli schopni převozu zabíjeli (netvrdím, že je zde jen jedna barva mince, jen chci poukázat, že existují i jiné úhly pohledu na tuto problematiku). Plně se ztotožňuji s názorem, že islám ještě nedospěl k osvícenectví, jak tomu je u křesťanství, které si také prošlo svoji dobou temna, než se z něj stalo to, za co jej máme nyní (byť je, jak sám píšete, i v tomto případě spousta různých linií, které se vzájemně dosti liší), a to i přesto, že zde i existují ultraortodoxní, řekl bych, sekty. Ještě bych rád podotknul, že mám radost, že se zde věnuje prostor otázkám, které přináší Breivikovo poselství a ne jen tomu, jaký čin vykonal. Nechápu tedy komentáře, že by na titulní straně článku měly být fotky obětí. Člověk, který něco takového vykoná, muže mít správné názory, byť se zdiskreditoval tím, co provedl - je ale špatně kategoricky jeho názory odmítat tak, jak to dělají lidé, které já zvu antixenofobové. Diskusi Zdar!
0 0
možnosti
JS
Díky
Díky za odvahu.
0 0
možnosti
JJ

J32i67b 72J66i51b

29. 4. 2012 20:52
Přeberte si to jak chcete
Můj poslední odstavec si přeberte, jak uznáte za vhodné. Jinak u mě tímto článkem ČP klesla velmi hluboko. Hůř o to, že se profiluje jako seriozní portál. Pokud by takovýto článek Byl na stránkách D.O.S.T.u a nebo jiné extrémistické organizace, tak bych nad tím mávl rukou. Ale u periodika tvářící se na první pohled seriozně mi to přijde hanebné. Horší o to, že je článek napsán velmi „šikovně“.
0 0
možnosti
B

Bluuus09

29. 4. 2012 20:01
Neřekl bych, že článek
Neřekl bych, že článek "..naplňuje skutkovou podstatu trestného činu podněcování k rasové a etnické nesnášenlivosti". I když by se takový, a nejlépe soudní, výrok leckomu líbil.Onehdy jsem se zlobil, že ČP umožnila defacto stranickou masáž ze strany p. Mládka. A nebyl jsem sám. Nevím, jak ostatní, ale já jsem přistoupil na vysvětlení i apel p. Bušty, že čtenáři ČP jistě dokáží rozeznat oč se jedná. Stejně tak v případě tohoto jistě kontroverzního článku. Spusťte bubnovou palbu argumentů, přeci manipulaci zvládneme potřít.Opakuji, škoda, že tu nevystupuje autor.Apropó, váš poslední odstavec by bylo možno za jistých okolností rovněž považovat za manipulaci...?
0 0
možnosti
B

Bluuus09

29. 4. 2012 18:38
Nemohu znát autorovy pohnutky
Nemohu znát autorovy pohnutky ani cíle, se kterými sepsal tento článek. Vím ale, že potlačovaná diskuze vede přinejmenším ke zjednodušeným a tím i leckdy zkresleným vyjádřením. Třeba nechtěně, nevím, ale zatím to tak beru.Plně souhlasím s nutností odstupu, nadhledu ohledně vlastních názorů. Není to vůbec lehké, velkou výhodou je, pokud toho člověk není vždy schopen, když má kolem sebe někoho, kdo se nebojí mu oponovat, a komu může věřit. Patřím mezi tyto šťastlivce...Velká škoda, že autor se diskuze pod článkem, dle všeho, neúčastní.
0 0
možnosti