Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Mají zůstat periferní aerolinky na nebi?

Je provozování státních aerolinií v malé zemi zbytečný luxus, nebo by naopak měly být součástí základní dopravní infrastruktury?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Psipacka

22. 2. 2012 1:02
:-)
Nebudu se hádat, ale vidím, jak snadné je přesvědčit davy, že letecká doprava je ztrátová. Totéž se tvrdí o lodní, totéž se tvrdí o železniční.........je zajímavé, že v zemích mimo eurozonu si každý nad tímhle článkem bude ťukat na hlavu. Když jsou tak ztrátové, tak se logicky vrátíme k oslům, ne?Tvrdík měl úžasné zadání - snížit cenu i hodnotu společnosti na minimum, aby jí co nejlevněji mohl koupit Aeroflot. Takže prodal kvalitní letadla, nakoupil naprosté sračky, zrušilo se co nejvíce zaoceánských letů, PRODALO SE CARGO, vyhodili se kvalitní piloti (údajně proto, že bezpáteřně trvají na svých platech) najmou se charterový piloti mající největší praxi  z trenažerů - takže už je v nabídce jen značka OK :-)Naivní zmíňky o tom, že Budvar nepůjde do kopru jen proto, že je pod drobnohledem, je fakt sranda. Jak snadno se slila Škoda s WV, takl snadno se slije pivo. Škoda se těm autům říká jen z tradice v Čechách. Sebrali nám už skoro všechno. Potravinová soběstačnost je skoro sprosté slovo............no nic, už takhle je to hrách na stěně :-(
0 0
možnosti