Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kauza pražského dopravního podniku: tentokrát kapitola SMSková

Aktualizováno. Nejnovější nitkou jsou SMS jízdenky a hlavním protagonistou firma Crowsnest. Spojující článek? Opět právní kancelář Šachta & Partners.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ctenarcp

11. 2. 2012 18:47
Žena šéfa ČEZu za pultem butiku, který má blízko k Rittigovi
Ilona Benešová, manželka šéfa společnosti ČEZ, prodává luxusní módu v butiku Dolce & Gabbana v pražské Pařížské ulici.  Nelze si třeba nevšimnout, že jednatelem firmy Literix je jistý Jakub Martásek, kterého lze nalézt i ve společnosti Apollo Digital, původně sídlící v domě obývaném na Rittiga úzce napojenou advokátní kanceláří Šachta & Partners. http://byznys.ihned.cz/c1-54683710-zena-za-pultem ---------------- Ty zatracené náhody docela pokazí firmě Šachta & Tunel pověst - přičiněním příznivců konspiračních teorií ;-)).
0 0
možnosti

Judr. Marek Kalina

12. 2. 2012 8:21
RE:
Ano, kdyby Beneš nešel kmotrům na ruku, tak by jeho žena  mohla v kvelbu třeba přijít o prémie... :-)
0 0
možnosti

J. Sixta

11. 2. 2012 18:28
O všem věděla dozorčí rada...
Jen malá poznámka na okraj - na svém zasedání (18.12.2008) se tématu ceny SMS jízdenky věnovala dozorčí rada DP - informaci si vyžádal její předseda JUDr. Rudolf Blažek(ODS). Vzhledem k tomu, že jednání se účastnili i zástupci ČSSD, bude zajímavé pozorovat, jak se najednou bude mluvit o tom, že město nebylo nikdy o ceně SMS jízdenky informováno a je nutno neprodleně zjistit, jak ta smlouva vlastně vypadá.Text dopisu následuje (jen ta % jsou zaměněna):  JUDr. Rudolf BlažekMHMPSekretariát náměstka primátora pro oblast bezpečnosti, legislativy, informatiky a veřejné správyMariánské nám. 2/2110 00 Praha 1 Vážený pane předsedo dozorčí rady,k Vašemu dotazu ohledně odměny poskytované poskytovateli služby SMS jízdenka Vám poskytuji, jako předsedovi dozorčí rady následující informaci – rozklad ceny SMS jízdenky.Veškeré náklady spojené s provozováním této služby jsou kryty odměnou, jejíž výše je stanovena procentuálně z celkové ceny prodaných jízdenek v příslušném období bez DPH a současně je odstupňována dle množství takto prodaných jízdenek v  odpovídajícím období.Za období 1-9/2008 bylo prodáno 6 482 769 kusů SMS jízdenek. Z průměrného měsíčního počtu jízdenek za toto období, tj. 720 308 ks, přísluší dle smlouvy společnosti CROWSNEST odměna ve  výši xx%.V současné době jsou vedena jednání, která za předpokladu uplanění navrhovaného vyššího zpoplatnění SMS jízdenky v roce 2009 (na 30,- Kč) zajistí od 1. čtvrtletí 2009 další navýšení podílu DP dle prodaného množství až na yy%.Od 10.12.2008 byl spuštěn obchodní model připouštějící elektronické platby, pro který je smluvní provize provozovatele stanovena na zz%......
0 0
možnosti

J. Sixta

11. 2. 2012 16:46
Ukřivděnost poražených?
Asi ano.Viděl jsem smluvní dokumentaci k tomuto případu. Provize operátorů je dvouciferná. Takže by mne zajímalo, jak by chtěly firmy, které nejsou schopny ani vyhovět formálním náležitostem v soutěži, dát lepší podmínky než současný poskytovatel (pro info - Erica byla založena v době rozvoje teletextových služeb na Nově, takže její pozice vůči O2, Vodafone i Tmobile je dost silná na to, aby měla skutečně exkluzivní sazby).Milovníci konspirace by mohli opět zajásat: stejný poskytovatel SMS je také v Ostravě (i jinde - stačí se podívat na jejich www). Takže je to obří spiknutí, ve kterém je zapojen i patentový úřad...Pro zajímavost k papírovým jízdenkám - podívejte se sem a najednou všechno bude vypadat malinko jinak než doposud prezentováno bulvárním tiskem:http://kauzydp.webnode.cz/
0 0
možnosti

Judr. Marek Kalina

10. 2. 2012 15:46
KDyž někdo neumí napsat nabídku...
Nechápu, na co si stěžují firmy z ostravského tendru. Když nejsou stavu ani podat nabídku ve formátu zadání a napíší ji s formálními chybami, tak holt nemohou uspět.
0 0
možnosti
standardni vyberove rizeni
Vam neprijde na vyrazeni viteze z  formalnich duvodu neco divneho?  Vazne? Nevim jak probihaji vyberova rizeni na dopravnim podniku, ale standardne se postupuje tak, ze nejprve komise pro otevirani obalek vsechny nabidky otevre a zkontroluje, zda jsou uplne a formalne  v poradku. Jen ty, ktere projdou, jsou pak podle kriterii urcenych v zadavacich podminkach bodove ohodnoceny a je vybran vitez. Je tudiz dost nesmyslne, aby ve standardnim vyberovem rizeni nejaka nabidka vyhrala a az pote byla vyrazena z formanich duvodu. To spis vypada tak, ze vyberove rizeni dopadlo jinak nez se cekalo a bylo potreba dodatecne viteze zmenit. Hezky den
0 0
možnosti