Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jihočeská radní za KSČM se brání: Chci jen kvalitní školy

Obsazení jihočeského resortu školství komunisty vyvolalo petici, demonstraci a stávku. Jak situaci vnímá kritizovaná Vítězslava Baborová?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

25. 11. 2012 12:31
KDO JE Z VÁS BEZ VINY HOĎ PRVNÍ KAMENEM.
K této nesmysluplné a nenávistné politické kampani mohu pouze konstatovat, že za dřívější jak se říká totalitní vlády byla vyuka na mnohem vyšší odborné úrovni než je v současné době. Je pravdou, že komunisté měli v nenávisti Zákony Boží i když jejich idea rovnosti a bratrského přístupu mezi lidmi z nich vycházela. Považovali Boha za svého konkurenta ve své jedinečnosti, vyjímečnosti a zvláštnosti.Proto i k Jeho Zákonům postupně získali antagonistický odpor a pronásledovali ctitele Božího Zákona, což jim v konečném efektu přineslo morálně mravní úpadek a nakonec odstavení  od moci duchem zla který se nyní projevuje v plném rozsahu, neboť vláda je v jeho područí a slouží Antikristovi. Dnešní systém  vzdělávání mladých lidí je však mnohem zvrhlejší v uplatňování rovnosti přístupu ke vzdělání, než  byl ten předchozí. Taková korupce jaká je ve školství nebyla v minulosti v žádném případě možná. Máme o tom dostatek důkazů viz nedořešená právnická fakulta v Plzni-což jenom dokumentuje reálný stav této prohnilé a v mnoha ohledech zločinné pseudodemokracie. Dal bych soudružce V. Barborové možnost a čas prokázat své kvality v oblasti zlepšení zkorumpovaného školství ranným kapitalismem. Pokud  by se jí to podařilo, o čemž pochybuji-v tomto systému zla v ČR instalovaného, tak před ní mohu jenom smeknout! Já vidím změnu k lepšímu jedině odstraněním ducha zlého, který na této zemi se rozvinul v míře nebývalé. K tomu je potřebné odstranit vládu tělesných chtíčů a nahradit ji vládou Duchovní která má ideály založené na duchovní podstatě pravdy!!!
0 0
možnosti

23. 11. 2012 17:46
Komunismus je bití - mučení - věznění - vraždění
.
0 0
možnosti

Urvisu

22. 11. 2012 19:45
Pokud se nemýlím, pane Křivane, jde vám zřejmě jen o toho psa a bejkovec :)… bez obav, psovi bych dal i svoje poslední jídlo.
0 0
možnosti

Frufru77

22. 11. 2012 15:25
Nazdar Ivane
Zdravý "selský" rozum podpořený jistým stupněm vzdělání a životní zkušeností mi bohatě postačí na tuto odpověď::)))))..... nic ve zlém, ale po přečtení Vaší odpovědi mám silné pochyby, zda jste skutečný. Intelektu přehršel, ale vypovídací hodnota nulová, je mi líto. Připomínáte mi děda Vševěda v současném všeobecném marasmu.Úvod:"Ahoj Frufru, dejte mi trochu času, já si rozmyslím, zda se vrátím a Frufru pochválím, zmasakruji, povzbudím anebo vyplísním…":)))... no budiž, vím, že jsem na Vás nastartoval trochu zhurta, takže dobře mi tak, beruOstatní:pseudointelektuální plkání salonních filozofů, nic víc, je mi líto PS: nic ve zlém, ať se daří 
0 0
možnosti

Urvisu

22. 11. 2012 17:52
Hele, Frufru, vy nebudete zlý člověk, jen poněkud prostomyslný, a s virtuálními nájemnými vrahy nemáte žádné zkušenosti… já jsem něco jako Leon, dobrák od kosti, který se při práci s ničím nesere. Ta vypovídací hodnota… chtěl jsem vám nějak okrasně naznačit, že nemáte věkem ani zkušenostmi navrch, že o nějakém startu na Ivana nemůže být řeč (obzvláště vtipná poznámka), no a s tím salonním proslovem jsem to poněkud přehnal, uznávám, Frufru, budete zřejmě zvyklý na povely pro psa a bejkovec :) PS: Ničeho ve zlém jste se nedopustilo, bylo jste legrační, Frufru (omlouvám se, neznám pohlaví/jmenný rod entity Frufru)
0 0
možnosti

Frufru77

22. 11. 2012 13:03
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Jan-Ziegler
To je druhá vlaštovka zuřivé modré hysterické a primitivní antikomunistické kampaně. Stojí za přečtení - fakt ultrahnus.
0 0
možnosti

Ch.Rozruch

22. 11. 2012 16:26
...
... jen oprava odkazu a souhlas. 
0 0
možnosti

Frufru77

22. 11. 2012 12:56
Demokrati
ano, výstižněji to snad ani nelze napsat. Demokracie má svou "zářivou", ale i "temnou" stránku. Řada zdejších diskutérů vidí jen tu záři a mám dojem, že o praktickém životě (který obsahuje tytéž stránky)
0 0
možnosti

Vavrabo

22. 11. 2012 12:44
Demokrati
Jsem nemile překvapen, co se objevilo sprosťáků na slušném webu. Myslím, že řada jich ještě před týdnem o české pozici nevěděla. Nepochybuji, že neví ani něco o vývoji demokracie a její současné podobě. Předpokládám, že se ještě pod tento článek vrátí a přečtou si mínění slušných. Pro ně opakuji:Jsem přesvědčen, že pan učitel právě jako učitel nemůže navádět své i cizí žáky k nedodržování ústavních práv. Jako soukromník se může stavět na protest na hlavu i na náměstí. Totéž platí pro jeho kolegy, pokud mu tato práva neobjasnili. Toto je podhoubí totalitního myšlení pro jeho žáky. Jediný fakt nepřednesl a nikdo, nejen hejtman, mu odpovědně nemůže slíbit, co se stane v daleké budoucnosti. 
0 0
možnosti

P.D.

22. 11. 2012 14:44
Ustavni prava
Spousta lidi tady pise o nedodrzovani ustavnich prav. Prosim, muzete mi vysvetlit, jaka ustavni prava jsou timto ucitelem "nedodrzena"? Dekuji
0 0
možnosti

Frufru77

22. 11. 2012 12:40
Ivan Ducar
Jste velmi "zábavný" demagog, který se stylizuje do pozice bodrého diskutéra, nicméně v každém příspěvku je z Vás cítit modrá nadutost a samozřejmé mentorování. Jsem ročník 1958, otec ani matka nebyli komunisté, ani já jsem nebyl, nejsem a nebudu komunistou. Bez problémů jsem zvládl gympl a VŠ technického směru (1982), nikdo mi nekladl žádné překážky (blábolení, jak mohli studovat jen komančové, jsou.... dementní modropropagandistické báchorky). Já jsem v reálsocialismu prožil přes 30 let života. O padesátých letech vím docela dost, protože jsem přečetl Mňačka, Kunderu, Jiřího Muchu ad., po "rádoby" převratu jsem několikrát zkouknul filmy nové vlny (mezi nijak zvlášť pozoruhodné neřadím tehdejší Formanovy filmy, byly "jen" zábavné, ale vlastně skoro o ničem). Ano, musel to být hnus a nikdy to úplně nelze omluvit. Ano, kdo "chcal" proti větru, byl popotahován až do r. 1989. Ano, turistika jen do "lidodemo", občas nebyly banány nebo hajzlpapír. Jenže my jsme žili, ne živořili jako teď (a mám na mysli život komplexně, v tomto příspěvku mi nejde o exekuce, sociální otázku atd.). V jakém odporném všeobecném bordelu budeme žít v současnosti, to jsem si nedokázal představit ani v nejhorším snu, nemá smysl to rozvádět, ve Vašem případě by to bylo jasné "házení perel svi...ím".  Vaše "duté žvanění" o odpouštění komunistům a na druhé straně tlachání, kam a kam "nesmí", je k smíchu i k pláči zároveň. Koalice po krajských volbách vytvářejí partaje, které uspěly ve volbách. Studenti ať se raději kousnou do pr...ele a učí se. Máme téměř nejpitomější dětičky a studenty na světě (před 12 lety jsme ještě byli v širší špičce). Tyto protesty zmanipulovaných  adolescentů jsou startem k poslední zoufalé protiofenzivě modrých, církevních a ostatních zločinců a jejich spolupachatelů. Vědí, že konec se blíží. Závěrem: zvolil jsem dost "škrobený" styl, ačkoliv jsem přesvědčen, že jsem starší než Vy, nicméně, nejsme na PL. A mimochodem.... nás, obyvatele tohoto teritoria nespasí nic, ani ti komunisté. Škody všeho druhu, napáchané za jednu jedinou generaci, jsou téměř NEVRATNÉ.
0 0
možnosti

Urvisu

22. 11. 2012 15:03
Ahoj Frufru, dejte mi trochu času, já si rozmyslím, zda se vrátím a Frufru pochválím, zmasakruji, povzbudím anebo vyplísním… prostě obecně dále použiji v rámci PR příběhu pro Českou pozici (počty prokliků na stránce, Fb lajky, počty diskuzních příspěvků). PS: • Na VŠ technického směru přijímali během normalizace buďto skutečné zájemce (minimum), anebo kádrový odpad, který by neměl na prestižních, zejména humanitních oborech šanci (UK, medicína, práva, ekonomka). • Nejsem modrý ani rudý, uznávám hierarchické systémy (pokud víte, co to znamená). • Skutečná umělecká díla jsou o ničem, nemají obsah, vytváří zdání jednoduchosti, působí prvoplánově, jejich konkrétní obsah vzniká jako iluze v duši pozorovatele, zvláštní druh indukce energie… naopak kýč je typický právě tím, že je názorný k pochopení, při vnímání kýče nevzniká dojem samovolným přírodním způsobem, jedná se o průmyslově řízený proces, určitý druh sociální prostituce – kromě lásky a skutečné krásy se dokážeme postarat o jakoukoliv vaši emoci. • Ekonomicky nejúspěšnější lidé ve vzdělávacím procesu nikdy nevynikali ani neprosperovali, jak jistě víte, Frufru. • Parlamentní listy jsou doposud jediným svobodným informačním médiem v tomto státě, nic pro slabší povahy bez vlastního úsudku, na tamním serveru lze lehce podlehnout propagandě.
0 0
možnosti

Martin Holasek

22. 11. 2012 9:02
Jsem tu z toho poněkud zmaten
Ta diskuse tady je pro mne hrozně zajímavá. Zvlášť ty argumenty typu "byla řádně zvolena za legální stranu a tak má právo...". Znamená to, že pokud bude někdo řádně zvolen např. za nějakou fašistickou stranu, mám k tomu přistupovat stejně ("Nesuďme lidi předem...Nechme ho ukázat, co v něm je"). To ani nezacházím tak daleko, že bych si představoval paralelu KSČM, to jest že by ta strana plynule vznikla z NSDAP nebo nějaké české odnože.Opravdu by mne zajímalo, co si o tom myslí ti diskutující, kteří se paní soudružky učitelky zastávají. V případě odpovědi typu "komunismus není fašismus" bych prosil o osvětlení, v čem je ten rozdíl...na počet mrtvých komunismus koneckonců vede i bez započítání (v tomto ohledu také velmi úspěšných) asijských odnoží. A že to bylo dávno? To u toho fašimu snad taky...Nebo možná ještě dávnějiDalší zajímavý poznatek, který jsem zde získal, je, že to přece musí organizovat někdo jiný než ten pan učitel (na kterém se zřejmě těžko hledá něco špatného). Asi bych tu působil jako blázen, kdybych tvrdil, že návrat komunistů k moci je někým organizován (Putin, Číňani, Zednáři...). Naštěstí opačný směr takhle zjevně nepůsobí...A studenti jsou zjevně zmanipulovaní, co taky mohou ve svých letech vědět...Zajímavá myšlenka...A platí obecně nebo jen pro tenhle případ? Platí i pro studenty, kteří před více než 20 lety prostovali 17.listopadu proti komunismu? Nebo těch, kteří půl století před tím v ten samý den protestovali proti fašimu? 
0 0
možnosti

Křivan

22. 11. 2012 11:23
Jsem z toho docela smutnej.
Jsem z toho docela smutnej. Demokratické volby platí jen když vyhrajem. To nám ta demokracie někam mizí.
0 0
možnosti

Miro Ii.

21. 11. 2012 16:11
Škola má vzdělávat a kultivovat, ne agitovat.
Paní Baborová, nenechte se odradit touto pokryteckou hysterií. Přeji Vám úspěch v práci na jihočeském resortu školství.Pro nespokojené (manipulované) adolescenty  - organizujte si petici za změnu volebního zákona,  snížení věku pro aktivní volební právo.  Dospělá mládež svoje právo rozhodovat, kdo bude v krajském zastupitelstvu,  již  dostala v demokratických volbách.  Petice, stávka či demostrace nespokojených občanů proti vedení  krajského odboru školství je předčasná, není zatím co hodnotit, ani důvod kritizovat.Manipulace, ideologická podjatost a nespokojenost s výsledkem  voleb nemůže být kriteriem hodnocení práce. Naučte se s tím žít!
0 0
možnosti

Atka

21. 11. 2012 18:31
Souhlasím, asi lépe bych to
Souhlasím, asi lépe bych to nenapsala. A dovedu si představit, že valná část studentů, kteří přišli protestovat, je v tom nevinně. Mají strach, chtějí odmaturovat.
0 0
možnosti