Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jak Ukrajinu zbavit noční můry jménem plyn z Ruska. Jednou provždy.

Je třeba definovat a následně postavit několik plynovodů a jeden terminál, píše Vratislav Ludvík.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Josef Novak

21. 3. 2014 11:44
Božínku tolik logiky a
Božínku tolik "logiky" a sebestřednosti najednou !!! Já o voze a ty o koze!! :-DDD ten zastydly pubertacky antikomunismus ti zastrel mozek??
0 0
možnosti
JT

21. 3. 2014 12:26
Vůbec
nepoužívej slovo antikomunizmus, když o něm víš jen z těch pramenů AV. Nebyl doposud přesně definován, jako třeba nějaká fobie, jen se o něm mluví ve spojitosti lidí kterým komunizmus uškodil, nebo je zabil a kteří ho nenávidí. Komunisté si nechtějí připustit, že komunizmus byl omyl a je mrtvý, a proto se snaží používat jeho prostředky v naději, že ho tak vkřísí. Putinovo jednání je toho zářným příkladem.
0 0
možnosti
K

Kiebitz

21. 3. 2014 0:49
Směr dobrý, ale snad v Norsku
Ukrajinské přemýšlení bude od kalvinismu daleko. Nějak sedí na dvou židlích. Chybí reforma pro takové nasazení nezbytná. V rámci diverzifikace lépe zapojit i Putina, Krym si měl zaplatit. Exekuce bude těžká, ale řadu dlužníků zlomilo trvalé sužování věřitelů. Pokud se udrží dnešní linie odporu, pan Sobotka ho těžko vytrhne, mohl by se posunout. Zase bude zima a armáda s vaťáky se nespokojí. Bude potřebovat peníze a není důvod mu je dávat levně, jako dosud.
0 0
možnosti
K

Křivan

21. 3. 2014 7:55
Ano můj vůdče, jak jinak než
Ano můj vůdče, jak jinak než zapojit Putina
0 0
možnosti
JT

20. 3. 2014 22:22
Takhle nás
antibolševiky vychoval Husákův komunismus zajišťovaný agenty KGB a 150 tis. sovětských vojáků na úzení Československa. Také jsem kdysi jako pionýr věřil, že nás osvobodila Rudá armáda.
0 0
možnosti
JN

Josef Novak

21. 3. 2014 7:01
Víru si nechte do kostela!
Víru si nechte do kostela! Fakta jsou , že nás osvobodila Rudá armáda a jen tak z pleziru jich padlo na našem území skoro 200 000 .......ty pionýre! Američani dorazili do Plzně, kterou předtím vybombardovali.....a potom čuměli ja k Prahu a okolí mordují jejich budoucí spojenci SS....a nebýt gen. Vlasova, tak nevím jak by dopadla Praha ty akademický antikomunisto od přirození! .-DD
0 0
možnosti
K

Kecálek

20. 3. 2014 22:05
máte pravdu - pěkný kus propagandy
jen mi nějak nesedí počat agresivních dobyvačných kampaní vedených těmi hodnými US Army boys proti počtu agresivních dobyvačných kampaní vedených těmi dábělskými zabijáky z ruské armády :D...Jednobarevé vidění mě fascinovalo u fanatických bolševiků před rokem 89 a fascinuje mě i dnes u anti"bolševiků" ...
0 0
možnosti
K

Kecálek

20. 3. 2014 20:55
Kávu nepiju
a nemám rád zaslepené fanatiky, co v boji proti hypotetickému komunismu podporují nefalšované nacisty.
0 0
možnosti
Foto
Zkušební dotaz:
jaký je rozdíl mezi komunistickou a nacistickou ideologií, když byly obě uznány za naprosto zločinné?!
0 0
možnosti
K

Kecálek

20. 3. 2014 20:52
Bolševická ideologie v Rusku??? :D
A to Vám nevadí, že ideovým otcem EU integrace byl italský komunista, že předsedou EU komise je maoista % komunistů (vč. vysce postavených členů KSSS) je v EU komisi skutečně naprůměrné...
0 0
možnosti
JN

Josef Novak

21. 3. 2014 9:04
vůbec nevadí, protože pan
vůbec nevadí, protože pan Talacko má klapky na očích a už není schopen reálného usudku
0 0
možnosti
JN

Josef Novak

20. 3. 2014 20:46
to samé! zastydlý
to samé! zastydlý antikomunismus z 20. století! Bohužel jste přehlédl že komunisté ovládly Brusel a EU ------
0 0
možnosti
JT

20. 3. 2014 21:09
Raději dokoukám
toho Ramba v TV, ten alespoň věděl co jsou Rusové zač.
0 0
možnosti
Foto
Pár závěrečných slov k diskusi
Milí čtenáři a přispěvatelé!Rád bych nejprve rád poděkoval těm z Vás, kteří provevili svůj zájem o fakta a argumenty. Můžete si snadno všimnout, že se jedná o článek spíše technický; navrhuje řešení, jak ochránit Ukrajinu od vyděračské politiky Kremlu (Ukrajina ostatně nebyla první; již v roce 1991 byly zastaveny dodávky do Pobaltí ve snaze zamezit nezávislosti těchto tří evropských zemí). Byl jsem upřímně překvapen, jak bouřlivou reakci vyvolal prostý návrh na soubor technických opatření. Mám pro to dvě vysvětlení. To první - připouštím, že možná lehce paranoidní - spočívá v cílené kampani na objednávku (Rusům se takový návrh opravdu líbit nemůže). Nebo je to všechno dáno nedostatečnou informovaností. Zatímco s tím prvním typem reakcí mohu sotva co udělat, mohu slíbit, že se vynasnažím, aby mé příští příspěvky byly jednoznačnější.Za obsahem svého článku si plně stojím a návrhy považuji za uskutečnitelné. Ano, jsem antikomunistou - už pro všechny ty hrůzy, které tato zločinná ideologice během několika desetiletí na této Zemi napáchala.Ano, považuji Rusko za nebezpečnou imperialistickou zemi s tenedencí k diktatuře, a proto budu dělat vše pro to, aby tato infekce nezasáhla demokratickou Evropu. Jsem přesvědčen, že s tímto názorem nejsem zdaleka osamocen.Ano, přeji si, aby se Ukrajina hospodářsky i politicky od Ruska emancipovala a sama si zvolila svojí další cestu.Váš Ing. Vratislav Ludvík
0 0
možnosti
JT

20. 3. 2014 20:41
Moc děkuji
alespoň za sebe. Jsem tu docela osamocen se svými názory na Rusy a jejich expanzní politiku, která je vždy doprovázena jen silovými argumenty. Bolševická ideologie Rusy zdaleka neopustila, protože je doktrinou neznající reformu. Ukrajina to dobře ví, a proto chce být orientována na Evropu. Bez naší podpory to sama nezvádne a to bychom si měli uvědomit.
0 0
možnosti
JJ

J19i11b 53J41i44b

20. 3. 2014 20:17
K vašim bodům, pane Ludvíku:
K vašim bodům, pane Ludvíku:Ad1) Ukrajina sice zatím ještě má přístup k moři, otázka ovšem zní, jak dlouho ještě?Ad4) U břdlicové bublin y měli příkladně poláci také velké oči, do té doby než se ukázalo, že skutečné zásoby jsou jen zlomkem toho, co původně avizovaly těžařské společnosti, které měly zájem se na tom napakovat.A to nemluvě o “drobných“ doprovodných jevech. “Chce-li však Evropa opravdu pomoci Ukrajině, aniž by nějak významněji přišla o své hospodářské ambice na území Společenství nezávislých států (z tohoto argumentu mám vyrážku, a to již od roku 1968...), měla by se zasloužit o významné snížení závislosti Ukrajiny na Rusku.“ … tesat do kamene! Jen se obávám, že ve Vašem případě se to omezilo jen na přesměrování této závislosti z Ruska na … na koho vlastně?!Krátkodobě lze jistě Ukrajině pomoci otočením toku plynu v Družbě, ale to je tak všechno a hlavně jen dočasně a to jen jako neodkladnou první pomoc. viz zde:Dlouhodobě není jiné cesty než kombinace úspor a bioplynu. Vše ostatní je jen ztrátou času a peněz. Obávám se však, že to nejsou řešení, které by jste byl ochoten podporovat…
0 0
možnosti
Foto
Ale vůbec ne!
Naopak, definujete dobrou a užitečnou cestu, se kterou nejenom souhlasím, ale budu Vás plně podporovat! Jediným diskutabilním faktorem je ovšem čas. To, co navrhuji, jsou akutní či krátkodobá řešení - ta Vaše cesta je v podstatě systémová změna, která by mohla (či spíše měla) navázat na období akutní "sanace". Jenom malá poznámka: ukrajinské černomořské pobřeží je přece jen o něco delší, než představuje Krym.
0 0
možnosti
JT

20. 3. 2014 19:44
Máte pravdu
odpovídám, někdy až do omrzení, jeho taktika že 100x opakovaná lež se stává pravdou je starý bolševický tah.
0 0
možnosti
JN

Josef Novak

20. 3. 2014 20:47
to klasicky argument tech co
to je klasicky argument tech co nemaji zadny argument!!
0 0
možnosti