Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jak dezinterpretovat volební preference

Průzkum ppm factum, který si objednalo hnutí ANO 2011, neříká, jak by volby dopadly. Přesto je tak prezentován.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM
Spíše kampaň, než zkoumání natož prozkoumání
Zjistit něco tak tekutého, jako je aktuální volba televizního diváka, který se přece nerozhoduje, ale jen plní reklamy, aby nevypadl z týmu... Aby měl IN značku, aby nepřehlédl co herečka celebrita zpěvák sportovec... manželka..., volit proti proudu by byla sebedestrukce, ač hlas je tajný. Je třeba být s vítězem, být tak malým "vítězem". Čert vem důsledky. Vylít si na hlavu kýbl televizních nesmyslů a potom se rozhodovat? To by bylo na Nobelovu cenu. Mediální marketing dávno před volbami stimuluje dobré investice a vyhýbá se méně dobrým. Agentura umí nejen natočit film, ale režírovat mnohem více. Již s volbou p. Zemana omezeny diskuse zejm. veřejnoprávní, prý vyšší kultura, slušnost. Záhy se připojily větší servery. Nic proti registracím, ale potom jsou to jen registrované názory, brain storming zablokován. Protože nelze vpisovat k článkům eseje, snadno je stručný příspěvek vyložen negativně. Přesun na zmanipulovatelný facebook nebo  zahlcení. Jak může někdo volit p. Zemana, nikdo o něm neví nic, černá skřínka, plátno, plně k dispozici investorům , ani ne pro osobní zisk, ale JEN TAK. Císař Karel IV. odcházel do komůrky, aby si srovnal věci v hlavě, jinak by i on byl jen loutka. To ale marketing nepřipustí.
0 0
možnosti