Diskuze
Hudební divadlo Karlín aneb Tunel plný zábavy
Co všechno lze v příspěvkové organizaci provozovat a schovat, má-li její šéf takzvaně politické krytí a umí se se zřizovatelem „domluvit“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
G
Gustafa
12. 7. 2012 8:24
Nedávno jsem se v diskusi ne
Nedávno jsem se v diskusi ne příliš pochvalně zmínil o článku paní Reslové. Tento článek je velmi kvalitní a já před paní Reslovou smekám a zároveň bych se chtěl paní Reslové omluvit. Věřím, že vše, co píšete, je lehce doložitelné, případný soudní spor bude panu Kulhánkovi a jeho politické kariéře spíše k tíži. Sílu a zdar!
EK
Egon Kulhanek
12. 7. 2012 4:12
Zkuste se prosím podívat, jak
Zkuste se prosím podívat, jak se o naší produkci vyjádřil Tim Rice (autor libreta Jesuss Crist Superstar) anebo John Kander (autor hudby Chicago, Cabaret, Vražda za oponou). Najdete to na našich stránkách. My Vás přesvědčujeme, že nejsme schpopni posoudit kvalitu našeho repertoáru. Myslíte, že tito pánové rovněž nejsou příčetní, tak, jako to podsouváte nám?
MR
M55a65r12i40e 60R71e90s76l53o98v33á
12. 7. 2012 5:08
Pane Kulhánku, jsou to
Pane Kulhánku, jsou to zdvořilí lidé. Co asi tak máte říct po představení, když vám někde uvedou muzikál... Pan Tim Rice děkuje panu Prostějovskému za "nádherný překlad do češtiny", ale zároveň říká, že neumí česky. :-)
TV
Tomáš Vaněk
11. 7. 2012 19:57
Hudební d...divadlo?
Egone Kulhánku, je jen dobře, že už se nehodláte na tomto fóru dále vyjadřovat. Co vy si o sobě myslíte, to je do nebe volající. Za deset let (nebo jak dlouho vlastě už HDK šéfujete, na tom čísle netrvám, abyste mě nechtěl dát k soudu pro lež, prostě hodně dlouho) jste dokázal jenom to, že kdysi skutečně HUDEBNÍ DIVADLO (kam chodili obdivovat výkony a kvality inscenací nejen diváci, ale i samotní umělci, kteří stáli mezi šálami v portálech při představení, aby se mohli dívat, protože se bylo na co dívat) jste proměnil v Hudební d...divadlo? Nebo co...nevím. :-( Na začátku Producenti a teď Vražda za oponou jsou snad jediné inscenace za celou dobu, které byly dobré (dobré!). Není to trochu málo? Za ty peníze, které dostáváte a vybíráte ? (neodpovídejte) JE! ;-) Argumentace tím, že Carmen bude mít příští rok premiéru v Asii...jejich kulturní tradice a cítění je od toho evropského a zbytku světa natolik odlišné, že (a to jen podle mého názoru) bych se tím snad moc nechlubil. Já mám prostě největší problém, mimo jiné, s tím, že je z toho divadla více, než "show" (ovšem v tom nejlepším slova smyslu) vidět jen "business". Věřím, že jste určitě viděl pár "světových produkcí" třeba u sousedů v Německu, v Londýně, nebo i v Brně. Není třeba jmenovat konkrétní tituly, ale ta samozřejmá a všudepřítomná ambice dosáhnout v rámci produkce určené masám co největší možné umělecké kvality po všech stránkách je tam viditelná na první pohled. Vy mě přesvědčujete jenom o tom, že buď nejste schopný to posoudit, a nebo záměrně nechcete. Možná, a pravděpodobně, obojí. A takový ředitel je pro mě, jako pro diváka, a i jako pro umělce, který by případně měl zájem (ovšem za jiných okolností) o účinkování v HDK, zbytečný.
MR
M53a72r94i97e 85R57e57s19l59o85v54á
11. 7. 2012 16:57
Pane Kulhánku, pan Matějovský
Pane Kulhánku, pan Matějovský je PR manažer a tiskový mluvčí HDK, tak to stojí na vašich webových stránkách. Ano, je možné, že pro vás pracuje na fakturu. Ale na tom, že je prostě nepřípustné, aby a.s., kterou řídí, u vás podnikala, to nic nemění. Točíte se na pitomosti, ale podstata je někde jinde. Myslím, že to dobře víte.
L
Luk4
12. 7. 2012 9:00
No, já zas myslím, že tady jste vedle
Rozdíl mezi zaměstnancem a spolupracující samostatně podnikající fyzickou osobou je velký. Pokud by kmenový zaměstnanec divadla se stejným divadlem prostřednictvím právnické osoby podnikal, jak jste původně tvrdila, bylo by to patrně skutečně za hranou. Pokud pan Matějovský spolupracuje s HDK coby OSVČ a pak také prostřednictvím právnické osoby, není to nic proti ničemu. Rozhodující je jediné, ekonomická výhodnost, či nevýhodnost této spolupráce pro HDK.
MR
M17a57r23i32e 81R92e18s76l27o56v46á
11. 7. 2012 16:30
Dobře pane Kulhánku, možná se
Dobře pane Kulhánku, možná se budete divit, kolik budu mít svědků. Ale přesto bych ráda nejdřív vypořádala vaše výhrady k textu.Na webových stránkách uvádíte sice obě operety, které měly měly v posledních šesti letech v HDK premiéru, ale prakticky (to slůvko v textu najdete) uvádíte jen jednu, a to Polskou krev. Za čtyři měsíce od září do prosince 2012 ji máte na programu jen třikrát, vždy odpoledne od 15 hodin.Draculu, pokud vím, produkovala společnost Notabene Musical. Podle obchodního rejstříku jste v ní skončil v půli roku 2003. Druhé uvedení Draculy mělo premiéru na začátku roku.Co se týče rekonstrukce HDK. Vy jste nastoupil do funkce v únoru 2003, v březnu zastupitelstvo rozhodlo o tom, že se bude Karlín rekonstruovat. Do doby rekonstrukce z mého pohledu přirozeně patří nejen stavba, ale i její příprava, projektová dokumentace atp. Ale myslím, že zrovna tento údaj není pro text příliš podstatný.60% návštěvnost Producentů si můžete najít v onom auditu. Je tam černé na bílém v tabulce, stejně jako 67% průměrná návštěvnost všech představení. Nejlíp navštěvované byly operety."Zpracování příběhu" u Carmen. Chcete mi tvrdit, že jste se tam s panem Novákem napsali jen tak pro radost, abyste viděli svá jména na plakátech? Proč vás tedy Frank Wildhorn na svých webových stránkách vedle skutečného libretisty a autora písňových textů neuvádí, to byste se skoro měli ohradit, že vám upřel autorská práva.ad Besserovy zájezdy berounských důchodců. Informaci jsem původně dostala od Natálky Tomkové, manažerky TOP 09 pro středočeský kraj, později mi ji pan Besser potvrdil. Dokonce mi vyprávěl jeden detail: v den, kdy tam s důchodci byl, se držel smutek za Poláky, kteří spadli s ledadlem v Katyni...Spektakulum a.s. jsem si přirozeně v rejstříku našla. Pana Matějovského jako předsedu představenstva a paní Matějovskou jako předsedkyni dozorčí rady. Kdo je majitem akcií, se z rejstříku nedozvím. Připadá mi opravdu za hranou, když v příspěvkovce podniká akciovka, kterou řídí její její zaměstnanec. Vám ne?K té účetní firmě. Jistě je možné, že někdo v ní selhal, ale pak mi vysvětlete, proč, když pracovali tak špatně, dostali zaplaceno ve stejném roce ty 4,2 milionu. Vy jste tu jejich práci nepřebírali? Vy jste to zjistili až od auditorů? Proč jste vůbec měli tak drahou externí účetní firmu? Aby vám zaměstnanci neviděli do účetnictví? Proč máte část smluv v režimu mlčenlivosti? S tím jsem se u žádné příspěvkové organizace, která je takto masivně podporována z veřejných peněz, nesetkala.57 milionů utracených v tom roce u Pragosound.s.r.o. mi nepřipadá úplně běžná věc. Kupuje-li velké divadlo celý světelný park - předpokládám, že šlo o světla a zvučení, čekala bych, že se obrátí na výrobce či větší dovozce a ne na s.r.o. jednoho pána z Černošic, jehož firma může, ale nemusí za rok existovat. Ať už jde o záruku, servis, či cenu, předpokládala bych, že může být u renomované firmy lepší. Proto je mi líto, že se audit nepodíval trochu víc dovnitř. Stejně jako u nákupu reklamy. Jsem totiž přesvědčená, že by se slušná kampaň dala udělat v té době za polovic.Co se týče Carmen - víte přece dobře, že jsem v té době pracovala v Divadle Ta Fantastika, že jsem u leckterých jednání i s Pavlem Bémem a Milanem Richterem byla přítomná. Vím leccos i o té záštitě primátora, atd. Jen bych možná v této souvislosti ráda zdůraznila, že zodpovědnost za hospodaření HDK je vždy na straně šéfa příspěvkové organizace, nikoliv soukromého koproducenta. Ten prostě dělá svůj byznys, a to mu nelze vyčítat, stejně jako to nikdo nemůže vyčítat panu Plecháčovi ve Státní opeře.
EK
Egon Kulhanek
11. 7. 2012 16:47
Už zase nepíšete pravdu,
Už zase nepíšete pravdu, doložíme to u soudu. Jen poslední příklad, vaší práce s fakty. Pan Matějovský není náš zaměstananec. Proč tedy tvrdíte, že je? A do toho rejstříku se podívejte opravdu pořádně. Já tam vidím komu ty akcie patří. Tak jak je možné, že vy ne? A takto je to se spostou věcí, které píšete.
VP
V60a40c14l28a31v 31P59e71r31o52u78t94k68a
11. 7. 2012 14:49
co vypovídá,že se bude hrát muzikál Carmen v Tokiu?
vůbec nic buď uveďte , kdo to platí protože ono to může být tak,že se to platí stát v rámci nějakých kulturních výměn apod. Navíc návštěvnost 97% no nevím,nevím zato vím,že vstupenky do Karlína nabízí zaměstancům za třetinu ceny...
EK
Egon Kulhanek
11. 7. 2012 14:05
Paní Reslová, nehodlám si s
Paní Reslová, nehodlám si s Vámi dopisovat prostřednictvím tohoto serveru, další komunikaci přeneseme jinam. Vy jste placená za psaní lží a má pracovní náplň nespočívá v tom, že si s Vámi budu psát. Oba víme, že jste ve psaní velmi zdatná a že Vás to baví. Podám na Vás příští týden žalobu na ochranu osobnosti a dobré pověsti právnické osoby. Není to první článek z Vašeho pera, který staví na lživých informacích a někdo Vám musí vysvětlit, že lhát v médiích nemůžete beztrestně.
JP
Jirka Palcát
11. 7. 2012 15:08
pijavice
A v čem spočívá vaše pracovní náplň? Utrácení veřejných zdrojů, že ano. "Podnikatelé" jako vy, Martin Roman, Hurda z Paláce Akropolis, aj. mě fakt baví. Pumpnout stát či město o desítky miliónů a pak si hrát na podnikatele. Proč své manažerské dovednosti nezkusíte na otevřeném trhu bez dotací a Kovarčíka, co náhodou "umí" pouze státní a polostátní firmy jako sponzory? Dokázal byste to? Jaký byl váš největší podnikatelský úspěch?
MR
M94a22r88i75e 59R37e81s34l68o20v94á
11. 7. 2012 13:10
Pane Kulhánku, jsem ráda, že
Pane Kulhánku, jsem ráda, že jste se ozval, ale je mi líto, že jste nezareagoval na můj mail, o kterém jste, jak je z reakce zřejmé, dobře věděl. Z dovolené jste se vrátil podle automatické odpovědi před jedenácti dny. Myslím, že za tu dobu jste se vy nebo váš tiskový mluvčí, kterému jsem rovněž psala, ozvat mohli.Děkuji za připomínky, budu na ně reagovat ještě dnes, jakmile dodělám jinou práci.
EK
Egon Kulhanek
11. 7. 2012 12:38