Diskuze
Kam se v nové strategii koncernu Volkswagen posune česká Škoda?
Děkujeme za pochopení.
Vsechno stoji na penezich, a ty Skoda produkuje ve velkem
Cely humbuk kolem Skodovky zni jako hloupa fraska stupidnich odboraru, kteri se nenaucili pocitat a hlavne nectou zahranicni, tedy mimonemecky tisk.
Argument cislo jedna zni - skodovka produkuje s obrovskym ziskem, ktery je kazdorocne, i pres investice do novych modelu a technologii, vetsi a vzdy je v radu desitek miliard odvaden do kasy vlastnika, tedy VW. Uz jen timhle zpusobem Skoda plati za koncernovy vyvoj.
Argument cislo dve - mzdy ceskych delniku a techniku jsou o mnoho nizsi, nez mzdy v nemeckych zavodech VW. Neni to tak davmo, co se v ceskem tisku probiraly rocni odmeny. V nemeckych zavodech skupiny VW to melo byt v prumeru 110 tisic v prepoctu na koruny, v ceskych zavodech Skody pak cinila rocni odmena prumerne 35 tisic korun.
Argument cislo tri - v dnesnim globalizovanem svete muze jakekoliv slapnuti na brzdu, nebo prehmat v modelove politice , znamenat pad do minusu. Neni potreba hledet za koncernova humna. V Seatu vyrobili par modelu v tehdy aktualnim designu ála Renault Vel S
Re: Vsechno stoji na penezich, a ty Skoda produkuje ve velkem
Ála Renault Vel Satis byly modely Altea a bachrate Toledo, a uz taky model Toledo z devadesatych let, ktery se zmenil z liftbacku na sedan, tyto vsechny experimenty, urcite v rezii VW, znamenaly pad do ztraty na dlouhe roky.
Takze secteno a podtrzeno - Vedeni VW ruku v ruce se stupidnimi odbory zariznou slepici, snasejici do koncernove kasy zlata vejce uz nejake to desetileti.
Kdyz se k tomu prirovna nemecka politika poslednich let, vypada to, ze Nemecko kolektivne degeneruje.