Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

CzechTourism neví, jak se naše vlast jmenuje, a co jedinečného nabízí

Lákat návštěvníky na velkoměstskou turistiku, jak činí ve své nové strategii CzechTourism, je stejné jako nabízet maso vegetariánům. Na místě je decentralizace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že je krátké jméno lepší než to formální je první semestr marketingu. Ale to naši politici a úředníci sveřepě odmítají pochopit.

Lidé ve Švýcarsku se mně občas ptají, proč jsme tou republikou tak posedlí.....

0 0
možnosti

Máte recht. V normální firmě by Herget už dávno letěl (ne ovšem v korporátu, tam rozum většinou nevládne. A tedy ani ve státních službách, vedených a la korporát).

0 0
možnosti

Logické a jasné. CzechTourism je synonymum pro diletantismus, omezenost a zatvrzelost v utrácení milard za nefungující značku. Slova marketingových odborníků ignorují s arogancí a předstíráním hluchoty a jedou nadále svou kostrbaté "českorepublikování". Republik je na světě 159 a mnoho z nich je diktátorskými režimy či zkorumpovanými státy. Koho tím chtějí oslnit, když všichni naši sousedi jsou republikami též? Nikoho nezajímá, zda jsme republika, království či cokoli jiného, navíc to rozhodně neznamená, že jsme solidní země, spíše to vede k opačným konotacím. Název země má být ostatně jednoduchou a jasnou značkou. Česko, tedy v angličtině Czechia! [>-]

0 0
možnosti

Skvělý příspěvek! Diletanti z CzechTourismu vyhazují peníze na propagaci doslova oknem, přičemž nejsou schopni pochopit, že geografické jméno Czechia se 7 písmeny je pro propagaci nesrovnatelně účinnější než politické Czech Republic s dvojnásobným počtem. Jenže jejich ředitel nejen, že neumí pro média mluvit správně česky, ale klidně nazve naši zemi i v češtině Čechy. Zřejmě nedával ve škole pozor na hodinách dějepisu a zeměpisu. A jak píše pan Kukal, propagovat velkoměsto na úkor našich krásných hor a údolí je v době, kdy lidé hledají stále více přírodní atraktivity je prostě amatérismus. A vymýšlet nové slogany s republikou, kterých je ve světě přes 150, to je manažerská neschopnost. Kdy konečně někdo pochopí, že Czechia Countryside nebo Czechia - Country for Future bude mít podstatně větší úspěch než to věčné "republikování"? A to se týká i sportu a kultury - dívat se na dresy sportovců s "republikou" je prostě trapné. A CzechTourism by se už konečně mohl přejmenovat na Czechia Tour

0 0
možnosti
Foto

S tim republikovanim si to stejne myslim jiz dlouho a mate pravdu. Vypada to treba na sportovnich dresech primo otresne.

0 0
možnosti