Diskuze
Budou děti rozumět světu, když jim zapovíme Archiméda či Newtona?
Děkujeme za pochopení.
M26i53r40o80s96l80a43v 17F15r66a15n43k
Poznámka k autorovi: umím spočítat poláru i profil křídla (profil křídla není zborcená plocha, nemá řídící přímku a nevyrábí se obráběním) a umím naprogramovat pětiosé CNC a vyrobit model lopatky turbíny (lopatky se totiž odlévají, ale neobrábí). Umí to asi tak jeden člověk ze sta tisíc a to určitě není důvod, aby se to učily všechny děti na základní škole. Daleko užitečnější jim bude, když se naučí číst, psát a počítat, domluvit se cizí řečí, naučí se komunikovat, naučí se učit, naučí se detekovat naduté chytrolíny, naučí se spolu žít a naučí se vybrat si, co se jim bude hodit z učiva a co ne. Ti co mají vlohy a zájem se naučí i ty zborcené plochy, které 99% lidí nikdy nepochopí a kterým je to k ničemu. A budete se divit, Archimedův zákon, Pythagorovu větu a Ohmův zákon neumělo použít v roce 1970 90% vysokoškoláků, což bylo tehdy ověřeno průzkumem.
M91i72r14o17s15l17a44v 12F63r47a17n23k
Poznámka k autorovi: umím spočítat poláru i profil křídla (profil křídla není zborcená plocha, nemá řídící přímku a nevyrábí se obráběním) a umím naprogramovat pětiosé CNC a vyrobit model lopatky turbíny (lopatky se totiž odlévají, ale neobrábí). Umí to asi tak jeden člověk ze sta tisíc a to určitě není důvod, aby se to učily všechny děti na základní škole. Daleko užitečnější jim bude, když se naučí číst, psát a počítat, domluvit se cizí řečí, naučí se komunikovat, naučí se učit, naučí se detekovat naduté chytrolíny, naučí se spolu žít a naučí se vybrat si, co se jim bude hodit z učiva a co ne. Ti co mají vlohy a zájem se naučí i ty zborcené plochy, které 99% lidí nikdy nepochopí a kterým je to k ničemu. A budete se divit, Archimedův zákon, Pythagorovu větu a Ohmův zákon neumělo použít v roce 1970 90% vysokoškoláků, což bylo tehdy ověřeno průzkumem.
M61i28r46o34s89l54a29v 92F44r50a27n89k
Poznámka k autorovi: umím spočítat poláru i profil křídla (profil křídla není zborcená plocha, nemá řídící přímku a nevyrábí se obráběním) a umím naprogramovat pětiosé CNC a vyrobit model lopatky turbíny (lopatky se totiž odlévají, ale neobrábí). Umí to asi tak jeden člověk ze sta tisíc a to určitě není důvod, aby se to učily všechny děti na základní škole. Daleko užitečnější jim bude, když se naučí číst, psát a počítat, domluvit se cizí řečí, naučí se komunikovat, naučí se učit, naučí se detekovat naduté chytrolíny, naučí se spolu žít a naučí se vybrat si, co se jim bude hodit z učiva a co ne. Ti co mají vlohy a zájem se naučí i ty zborcené plochy, které 99% lidí nikdy nepochopí a kterým je to k ničemu. A budete se divit, Archimedův zákon, Pythagorovu větu a Ohmův zákon neumělo použít v roce 1970 90% vysokoškoláků, což bylo tehdy ověřeno průzkumem.
M39i19r45o25s45l27a56v 20F20r37a83n62k
Poznámka k autorovi: umím spočítat poláru i profil křídla (profil křídla není zborcená plocha, nemá řídící přímku a nevyrábí se obráběním) a umím naprogramovat pětiosé CNC a vyrobit model lopatky turbíny (lopatky se totiž odlévají, ale neobrábí). Umí to asi tak jeden člověk ze sta tisíc a to určitě není důvod, aby se to učily všechny děti na základní škole. Daleko užitečnější jim bude, když se naučí číst, psát a počítat, domluvit se cizí řečí, naučí se komunikovat, naučí se učit, naučí se detekovat naduté chytrolíny, naučí se spolu žít a naučí se vybrat si, co se jim bude hodit z učiva a co ne. Ti co mají vlohy a zájem se naučí i ty zborcené plochy, které 99% lidí nikdy nepochopí a kterým je to k ničemu. A budete se divit, Archimedův zákon, Pythagorovu větu a Ohmův zákon neumělo použít v roce 1970 90% vysokoškoláků, což bylo tehdy ověřeno průzkumem.
M91i97r97o48s16l57a77v 77F45r27a28n77k
Poznámka k autorovi: umím spočítat poláru i profil křídla (profil křídla není zborcená plocha, nemá řídící přímku a nevyrábí se obráběním) a umím naprogramovat pětiosé CNC a vyrobit model lopatky turbíny (lopatky se totiž odlévají, ale neobrábí). Umí to asi tak jeden člověk ze sta tisíc a to určitě není důvod, aby se to učily všechny děti na základní škole. Daleko užitečnější jim bude, když se naučí číst, psát a počítat, domluvit se cizí řečí, naučí se komunikovat, naučí se učit, naučí se detekovat naduté chytrolíny, naučí se spolu žít a naučí se vybrat si, co se jim bude hodit z učiva a co ne. Ti co mají vlohy a zájem se naučí i ty zborcené plochy, které 99% lidí nikdy nepochopí a kterým je to k ničemu. A budete se divit, Archimedův zákon, Pythagorovu větu a Ohmův zákon neumělo použít v roce 1970 90% vysokoškoláků, což bylo tehdy ověřeno průzkumem.
M43i18r27o60s46l22a97v 51F55r23a76n94k
Poznámka k autorovi: umím spočítat poláru i profil křídla (profil křídla není zborcená plocha, nemá řídící přímku a nevyrábí se obráběním) a umím naprogramovat pětiosé CNC a vyrobit model lopatky turbíny (lopatky se totiž odlévají, ale neobrábí). Umí to asi tak jeden člověk ze sta tisíc a to určitě není důvod, aby se to učily všechny děti na základní škole. Daleko užitečnější jim bude, když se naučí číst, psát a počítat, domluvit se cizí řečí, naučí se komunikovat, naučí se učit, naučí se detekovat naduté chytrolíny, naučí se spolu žít a naučí se vybrat si, co se jim bude hodit z učiva a co ne. Ti co mají vlohy a zájem se naučí i ty zborcené plochy, které 99% lidí nikdy nepochopí a kterým je to k ničemu. A budete se divit, Archimedův zákon, Pythagorovu větu a Ohmův zákon neumělo použít v roce 1970 90% vysokoškoláků, což bylo tehdy ověřeno průzkumem.
V71l29a65d46i89m95í12r 34J44e82t42m91a56r
celá ta nepovedená taškařice je jen pokračováním "biomasy" nebo přesněji "olovem", které zůstalo v zadnici našeho školství. je až neuvěřitelné, co za exoty se dostává do nejvyšších pater školství a s jakou dávkou prostoty a hlouposti se každý den setkáváme.
jen namátkou, včera jsem se setkal s názorem, že je třeba podpořit programy na rehabilitaci žáků, neboť ti jsou vystaveni stresu, krom jiného i z nedostatku tělocviku. pokud vím, jsem technik, na základních školách mají žáci maximálně dvě hodiny tělocviku týdně. nyní již rok nechodí do školy a po většinu času se ani neučí. Takže suma sumárum mohou se věnovat tělocviku dvě hodiny denně. stačí jim na to prostor 2x2 metu a otevřené okno!
podobné blbosti se ve školství šíří ze všech stran. bývalá ministryně, co utekla před zásahovou jednotkou a skrývala se osm a čtyřicet hodin na neznámém místě a která s nenuceností sobě vlastní leze do médií kde se dá, navrhuje, aby absolventi učebních oborů po třech létech učení skládali tzv. mistrovs
V80l85a86d72i48m54í22r 89J67e80t37m10a95r
celá ta nepovedená taškařice je jen pokračováním "biomasy" nebo přesněji "olovem", které zůstalo v zadnici našeho školství. je až neuvěřitelné, co za exoty se dostává do nejvyšších pater školství a s jakou dávkou prostoty a hlouposti se každý den setkáváme.
jen namátkou, včera jsem se setkal s názorem, že je třeba podpořit programy na rehabilitaci žáků, neboť ti jsou vystaveni stresu, krom jiného i z nedostatku tělocviku. pokud vím, jsem technik, na základních školách mají žáci maximálně dvě hodiny tělocviku týdně. nyní již rok nechodí do školy a po většinu času se ani neučí. Takže suma sumárum mohou se věnovat tělocviku dvě hodiny denně. stačí jim na to prostor 2x2 metu a otevřené okno!
podobné blbosti se ve školství šíří ze všech stran. bývalá ministryně, co utekla před zásahovou jednotkou a skrývala se osm a čtyřicet hodin na neznámém místě a která s nenuceností sobě vlastní leze do médií kde se dá, navrhuje, aby absolventi učebních oborů po třech létech učení skládali tzv. mistrovs
L73a97d39i41s17l78a30v 12P75í86s90a40ř87í48k
To je nápad pro autory: napište fyziku, matiku a chemii jako text do té hudby, co mladí pořád mají ve sluchátkách, třeba se chytnou. Výuka by měla být přizpůsobená době.
L24a93d42i59s75l34a14v 65P35í21s78a16ř67í64k
To je nápad pro autory: napište fyziku, matiku a chemii jako text do té hudby, co mladí pořád mají ve sluchátkách, třeba se chytnou. Výuka by měla být přizpůsobená době.