Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 12
  • Poslední: 14.5. 2019 17:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Staci si zajit na kazani k Salvatoru

Jakekoliv z pravidelnych kazani nejen od Halika neni nic jineho nez politika v kostele.

Staletimi osvedceny recept na poradne hekatomby.

Ja jsem navstevu zvladl dvakrat a pokazde jsem mel chut jit se poradne opit tvrdym alkoholem do prvni knajpy.

Co me porazelo, byla dychtivost prevazne studentskeho publika. Neskutecne.

S krestanstvim to nemelo spolecneho vubec nic.

Re: Staci si zajit na kazani k Salvatoru

To je nejhorší, mladí v Praze si kvůli pseudoexkluzivitě nechávají vymýt mozek.

Pááni! Smekám a děkuji za tento traktát. Smetl

nenávistného a nadutého neofašistu a inkvizitora Halíka z povrchu zemského.

Ať žije svoboda slova!

Politická korektnost je fašismem 21. století....

Nenápadný půvab parlamentních listů

Autor prezentuje organické propojení kvalitní žurnalistiky podle pana Léka a kvalitní žurnalistiky podle redaktorů Parlamentních listů (i třeba Protiproudu apod). Toto propojení je přirozené a pan Fuchs v tomto navazuje například na Jana Schneidera, který si otevřené lži šetří do Parlamentních listů, kdežto u pana Léka se omezuje na pečlivou selekci faktů tak, aby se mu hodily pro jeho kázání.

Polemizovat s nenávistí pana Fuchse ke schopnějším filozofům moc nemá význam, v mžiku bych byl onálepkován jako neomarxista, multikulturalista (podle aktuálního módního trendu). Dovolím si místo toho přidat pár klíčových slov páně autorova z platforem, kde se může vyjádřit skutečně svobodně o nenáviděném Halíkovi:

"Kdo chce do hloubky rozumět postojům Halíka k imigraci a islámu, měl by vyjít z pochopení jeho dekadentního způsobu filosofování." (imago)

"Halík se zhlédl v rétorice neomarxistů, aniž prohlédl jejich ďábelsky rozkladný záměr. Neomarxisté totiž filosoficky celkem plynule navazují na myšlení Halíkových nezpochybnitelných au

Re: Nenápadný půvab parlamentních listů

"Halík se zhlédl v rétorice neomarxistů, aniž prohlédl jejich ďábelsky rozkladný záměr. Neomarxisté totiž filosoficky celkem plynule navazují na myšlení Halíkových nezpochybnitelných autorit. Z této filosofické spřízněnosti je také pochopitelnější, proč má Halík slabost pro falešnou humanistiku kulturních marxistů." (despicere)

"Kromě toho je Halík spoután politickou korektností. Osvojil si tuto propagandistickou techniku kulturní revoluce neomarxistů, aniž se pozastavil nad její systémovou prolhaností. To vysvětluje i mizernou myšlenkovou úroveň jeho politického aktivismu." (quousque)

"Souběžně s tím Halík okřikuje křesťany, že nerozumějí genderismu zacílenému na destrukci přirozeného pojetí rodin. Vyzývá k orientaci na údajně vyspělý postmoderní Západ, který je spíše odporným Antizápadem." (termini)

"Rétorická dovednost u Halíka evidentně předbíhá nároky racionálního myšlení. Za celou svou kariéru se ani nepokusil zapracovat na jediném relevantním filozofickém problému." (despicere)

Pane, vy buď lžete, nebo ničemu nerozumíte.

Jste taková Hillary Clinton v kalhotách.

Jen jsem citoval z autorových textů na parlamentních listech :-)

Děkuji pane Fuchs.

Pana Halíka jsem komentoval vícekrát (na České pozici i jinde) a někdy až zbytečně podrobně (vzhledem ke standardům komentářů). Pan Fuchs napsal svou stať natolik kvalitně, že nemám potřebu se k textu více vyjadřovat. Jen poznámku k panu Halíkovi jako takovému. Pohybuji se cca 25 let mezi intelektuály u nichž převažuje vztah k duchovnu (myšleno metafyzickému). Před 8 a více lety jsem stál se svými názory téměř osamocen. Halíkovy zahalené "pravdy" jsem odhaloval jako nepravdy jak na základě logické indukce, tak na principech spirituálního vnoru (viz intuitivní filozofie Vladimíra Hoppeho); resp. i na základě univerzálně platné etiky (asi nejlépe strukturované indickou Dharmou). Mé analýzy byly brány s velkou rezervou. Proto jsem se asi před 10 lety odmlčel a k Halíkovi se nevyjadřoval. Změny v myšlení mých kolegů a souputníků, stran osoby páně Halíka, však začaly kupodivu samy od sebe. Domnívám se, že v tom sehrála velkou roli Halíkova politická rétorika (na témata zahraniční i domácí).

Re: Děkuji pane Fuchs.

Lidé kolem mě (obdařeni jistým jemnocitem) najednou zaznamenávali stopy negativních emocí, které houstly (Halík ve vztahu k Íránu, Rusku; resp. Zemanovi a anti-Firljicistům apod.). Mezi chápavou kritikou a jemně halenou nenávistí je rozdíl prostě cítit. A toho si lidé začali všímat....a od Halíka se odvracet (alespoň tedy v mém okolí) . Pane Fuchs - mějte se moc fajn a přeji Vám krásné prožitky z magického měsíce května.

Souhlas

Pěkně sesumírované a pravdivé.

Re: Souhlas

Ano!

filozofické názory bez filozofického myšlení

toto je velice trefně formulováno. Jen bych doplnil, že páně Hlíkova rétorická cvičení jsou směrována především pro jedince stejně postižené, jako sám Halík!