Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.

• Příspěvků: 1
  • Poslední: 8.2.2019 11:17
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Nerozumím tomu

Na jednu stranu se autor kloní na stranu spisovatele McEwana, který bez soudního potvrzení odmítá hovořit o Weinsteinovi jako o pachateli, na druhou stranu (rozumím-li tomu dobře) autor má "ruské ovlivňování amerických voleb" za fakt, i když ani zde to nebylo potvrzeno soudem, ale trest (sankce) již byl uplatněn. Jakoby fámy, vzniklé uživateli "asociálních sítí", byly fámami, ale fámy, šířené vládami, byly pravdou. Vlády přitom šíří fámy o ruské agresi do Gruzie, přestože tvrdým faktem je publikované zjištění expertní skupiny Evropské komise, vydané po ročním šetření, že konflikt začala Gruzie. Vlády šíří fámy o jakémsi "závazku, vyplývajícím z článku 5" (Washingtonské smlouvy o NATO), přičemž v onom článku žádný závazek není: jediný závazek je v článku 1, ale ten hovoří o mírovém vypořádávání sporů (a tak se o něm nemluví, protože se to válečným štváčům nehodí). Vlády jsou zdroji desinformací s největšími důsledky.