Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 5
  • Poslední: 11.11.2018 19:36
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Všechno cenné v životě je o úsilí. O práci.

Současný západní hédonismus a lenost přivedly Západ k degeneraci. A proto si Západ koupily a nenápadně podmanily pracovité východoasijské národy - Korea, Japonsko a Čína. O singapurském vzdělávacím a ekonomickém zázraku nemluvě.

V těchto zemích je vzdělávání především tvrdá práce. Poctivou práci nelze nijak a ničím nahradit.

A platy učitelů? Ty o výsledcích vzdělávání nerozhodují! Výdaje na vzdělávání a výsledky jednotlivých zemí v TIMSS a PISA jsou snadno porovnatelné. Komu se nechce zdlouhavě porovnávat, najde si výstupy například v excelentních studiích společnosti McKinsey.

Takže sluníčkářské bláboly pana Kisylky nebo třeba Šteffla jsou výzvou k sebevraždě.

Ach jo

Jeden známý profesor používal přirovnání "studium především vyžaduje olověnou p.....". Na tom se nic nemění.

Re: Ach jo

a nám k tomu ještě dodávali ocelové nervy a železné zdraví. Dnes si studenti myslí, že studium by mělo být něco jako mejdan a pak nástupní plat 50 tis. ,- Kč měsíčně.

Je zajímavé,

že nepedagog pan Kysilka chápe problémy lépe než profesionálové na ministerstvu školství. Osobnosti jsou ve školství potřeba jako sůl, o tom není pochyb. Jenže ti se tam hrnout nebudou, a není to jen otázka peněz. Je možné využít zkušených a starších odborníků z praxe, ale ti byli doslova vyhnáni ze škol učitelskou lobby. A pokud tam zůstali, pak jsou šikanováni zakomplexovanými a závistivými šedivými pedagogy (spíše ženského pohlaví). Vyčnívat se neodpouští a dozor na chodbách je důležitější než příprava na hodinu. Kdo utvářel náš vztah ke vzdělání? Jedině vynikající kantoři. Moje matikářka na střední škole ovlivnila můj vztah k matematice na celý život. Dlužno podotknout, že byla odbornou asistentkou na Matfyzu a když manžel, co by docent na zmíněné škole, musel v dobách normalizace odejít, šla s ním. Pro mě, díky Bohu. Takže, až bude vzdělání modla a v každém oboru bude na prvním místě houževnatost, pracovitost a pokora, pak lze postoupit dál a přemýšlet, jak lépe učit. Bohužel, při

Re: Je zajímavé,

znávám, že řešení neznám.