Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 4
  • Poslední: 16.6.2018 4:55
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
k dálnicím

K těm dálnicím: nemusíme se srovnávat se super státy (Čína, Německo), ale víme, jak rychle se postavily dálnice v podobně chudinských zemích, jako jsme my, např. Portugalsko, Kypr. Dálnice A.N.-Larnaka-Paphos (s odbočkou na Nikosii) je super.

Já to říkám

K, cituji: "... rád bych věděl, kolik voličů ODS si dnes říká, že je super, že zůstane v opozici a nebude nic dělat. Lidé dávají své hlasy, aby strany šly do vlády, prosazovaly svůj program."

Hlásím, že já to říkám. ODS jsem velmi zazlíval opoziční smlouvu a vrátil ji svoji přízeň až v posledních volbách ji opět podpořil. A udělal jsem to ne proto aby opět šla do holportu se stranou zaměření jako má hnutí ANO či ČSSD. Babišovo víceméně levicové vládnutí bych od takového podnikatele neočekával a proto jsem proti vstupu strany kterou jsem volil do koalice s ním.

Nezaostává jen stavba dálnice na jih

18. července 2016 v Praze jednal český ministr dopravy Dan Ťok s dolnorakouským zemským hejtmanem Erwinem Pröllem a výsledkem jejich dohody bylo zavedení rychlíkové dopravy mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Když se později jednalo o rychlíkové trati České Budějovice - České Velenice - Tullnerfeld a po atraktivní Westbahn (Západní dráze) na hlavní nádraží ve Vídni, ministr Ťok se tvářil, jako by o tomto jednání nevěděl a říká, že to je záležitost rakouské strany.

Přes Č.Velenice jezdily rychlíky z Prahy do Vídně od postavení dráhy, za všech minulých režimů (V r. 1989 třikrát denně). Dnes se musí dvakrát přestupovat a hodinu strávit v osobním vlaku. Rakušané se můžou stavět na hlavu, s Ťokem nehnou.

Lže jako Bureš

2015 dokončeno 5 km, 2016 12 km, 2017 17 km. V roce 2018 jsou naplánovány celé 4 km. Lže jako Bureš. Pravdu o svých předchůdcích má v případě ministra Dopravy Bárty, který toho dokázal po.rat více než Anoisté. Ovšem voliči tehdejších VV se zhusta kryjí s voliči ANO...