Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Přihlášení uživatele

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 9
  • Poslední: 14.2.2018 16:00
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Moc hezké argumenty.

Já byl přesvědčen, že to byl jen Zemanův kabaretní bonmot z doby jeho angažmá v Semaforu a on se toho fakt někdo chytil a vzal to vážně. I když to stejně celé je jako podpůrný argument beton-lobby pro stavbu zdymadla pod Děčínem. A je naprosto zbytečné hovořit o tom, že Němci si zatrhli podobné zhůvěřilosti na svém toku Labe, nehledě na to, že budoucí vládci Německa jsou pouštní národy, těm voda nic neříká.

Re: Moc hezké argumenty.

Ale ne. Ti co to plánují sedí ve Slušovicích a tam, jak víme má Zeman jistého kamaráda!!!

Těžká volba

Ekonomicky to bude vždycky prodělečné. Hlavně netuším, co by se vůbec vozilo. Podle mne by se mělo brát v úvaho jen jestli ten kanál může pomoci při distribuci vody, při očekávaných klimatických změnách. U kanálu Mohan-Dunaj jste vynechal jeden, podle mne důležitý aspekt. Ty 4,6 milionu tun by bez kanálu museli jet po železnici, nebo dokonce po dálnici. Pak mne napadla ještě jedna věc. Jednou začne ropa docházet, to je jistý. Ceny nafty pak budou astronomické a lodní doprava se může stát mnohem důležitější. Už dnes jsou lodě jezdící na plyn, dokonce se staví první lodě na baterky. Máte pravdu, že to financování může být doslova hrozbou pro státní finance. Já bych to stavěl, pokuď by stavba měla nějaký ekologický význam, jako hladovou zeď. V dobách krize by se stavební kapacity prostě přesunuly na stavbu kanálu.

Re: Těžká volba

Lodě se zase budou tahat koňmi !

První etapa - Pardubice

První krok je zesplavnit Labe do Pardubic, to znamená nakopat do zadku ekoteroristy a postavit jez u Děčína a obtočný kanál v Přelouči, a upravit několik plavebních komor. Pak se může vymýšlet dál....

Re: První etapa - Pardubice

Co se bude z Pardubic vozit? V případe jezu v Přelouči nejde o Ekoteroristy, ale o Ekonomoteroristy. Ti se brání postavit delší kanál, který by hrčáky jednoduše obešel. :)

Re: První etapa - Pardubice

A od Bad Schandau nafasovat dostatek bidel a rybářské holínky.

To je napad

Rychle pobrat dotace a pak strasne nadavat na Brusel.

:-(

Je to jen vlhký sen megalomanů.