Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 10
  • Poslední: 19.2.2018 18:33
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Excelentní článek! 1++!

To co jsem selským rozumem tušil tady mám kvalifikovaně odhadnuto.

Navíc: národ nedokázal vybudovat na svoji páteřní dálnici více, než ostudné 4 jízdní pruhy. Ve světle této investiční neschopnosti je kanál nebetyčný kravinismus.

Moc hezké argumenty.

Já byl přesvědčen, že to byl jen Zemanův kabaretní bonmot z doby jeho angažmá v Semaforu a on se toho fakt někdo chytil a vzal to vážně. I když to stejně celé je jako podpůrný argument beton-lobby pro stavbu zdymadla pod Děčínem. A je naprosto zbytečné hovořit o tom, že Němci si zatrhli podobné zhůvěřilosti na svém toku Labe, nehledě na to, že budoucí vládci Německa jsou pouštní národy, těm voda nic neříká.

Re: Moc hezké argumenty.

Ale ne. Ti co to plánují sedí ve Slušovicích a tam, jak víme má Zeman jistého kamaráda!!!

Těžká volba

Ekonomicky to bude vždycky prodělečné. Hlavně netuším, co by se vůbec vozilo. Podle mne by se mělo brát v úvaho jen jestli ten kanál může pomoci při distribuci vody, při očekávaných klimatických změnách. U kanálu Mohan-Dunaj jste vynechal jeden, podle mne důležitý aspekt. Ty 4,6 milionu tun by bez kanálu museli jet po železnici, nebo dokonce po dálnici. Pak mne napadla ještě jedna věc. Jednou začne ropa docházet, to je jistý. Ceny nafty pak budou astronomické a lodní doprava se může stát mnohem důležitější. Už dnes jsou lodě jezdící na plyn, dokonce se staví první lodě na baterky. Máte pravdu, že to financování může být doslova hrozbou pro státní finance. Já bych to stavěl, pokuď by stavba měla nějaký ekologický význam, jako hladovou zeď. V dobách krize by se stavební kapacity prostě přesunuly na stavbu kanálu.

Re: Těžká volba

Lodě se zase budou tahat koňmi !

První etapa - Pardubice

První krok je zesplavnit Labe do Pardubic, to znamená nakopat do zadku ekoteroristy a postavit jez u Děčína a obtočný kanál v Přelouči, a upravit několik plavebních komor. Pak se může vymýšlet dál....

Re: První etapa - Pardubice

Co se bude z Pardubic vozit? V případe jezu v Přelouči nejde o Ekoteroristy, ale o Ekonomoteroristy. Ti se brání postavit delší kanál, který by hrčáky jednoduše obešel. :)

Re: První etapa - Pardubice

A od Bad Schandau nafasovat dostatek bidel a rybářské holínky.

To je napad

Rychle pobrat dotace a pak strasne nadavat na Brusel.

:-(

Je to jen vlhký sen megalomanů.