Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 3
  • Poslední: 4.1.2018 17:27
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
doplnění

Článek p Hlaváče kritizuje nedostatek prevence a údržby.

Stejně důležitý je fakt, že TSK je pumpa na peníze která, často dokonce v rpozporu se zákonem realizuje předražené dílo které jí samozřejmě HMP a městské části akceptují. TSK je taková, jakou si ji za neuvěřitelný peníz jistí poslanci především ZHMP.

jinak:

" Špatný stav lávky zmiňovala také analýza TSK (2016) která životnost lávky odhadovala na maximálně pět let..." přesto byl na lávku přístupmpovolen.

Nejsou v tomto případě vině především zastupitelé počínaje Krnáčovou a Kolínskou, po starostu P7 Čižinského a "zeleného" Mirovského M.EM (Mistra environmentálního managementu)?

Re: doplnění

Z čehož vyplývá, že primárním cílem je neustálé navyšování rozpočtu na údržbu dopravní infrastruktury, nikoliv zlepšování jejího stavu a efektivní údržba. Za tímto účelem je úmyslně “udržována” ve stavu, který tento cíl umožňuje co nejlépe naplnit. K čemu pak slouží pnězovody na rozpoćet přisáté, je každému jasné, včetně orgánů činných v trestním řízení, které ale jaksi nekonají...

Re: doplnění

Zdá se, že i ničení staveb tohoto typu, je v Praze politicky řízené. A bude do té doby, dokud si hlavní město dokáže z rozpočtu ČR urvat takový balík, který se pak nedaří smysluplně "utratit". No a proto dnes "ušetřené peníze" přes havarie mohou mlaskat spřízněnci současných účelově špatných hospodářů. Naši dědové by nám nakopali, za to že si je k takovým lumpárnám volíme!