Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak diskutovat?

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 2000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


  • Příspěvků: 7
  • Poslední: 18.4.2016 15:59
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Banky by měly zůstat seriozními,

konzervativními institucemi. Jestli chce nějaký mlaďas hrát bankovní poker, budiž. Ale zatím pořád většina lidí

vydělává peníze natolik tvrdě, že na podobné hrátky nemá chuť. S nechutí v bance poslední dobou sleduji, jak

se mi místo předem promyšleně vybraného produktu snaží vnutit jiný. A ještě do smlouvy napíší jiné úroky, než

byly inzerovány na webových stránkách. A zvláště ČS je známá podivnou kombinací rigidity a nebezpečných

inovací.

Re: Banky by měly zůstat seriozními,

V poslední větě "je známá" opravuji na "se mi jeví". Aby bylo zřejmé, že jde o ryze subjektivní názor.

nemá to jednoduché

...nějak se pan Kysilka musí živit resp. něco dělat a z pozice generálního ředitele Spořky to není jednoduché, tak plká... Prosím, berte na to ohled, trochu pochopení by neuškodilo, vážení diskutující :-)))

Tomuhle hochštaplerovi stát svěří státní peníze?

Jenom další krok do virtuálního pekla konzumní pseudospolečnosti.

Plky a bláboly

Příliš mnoho obecných a rádoby avantgardních plků o změnách procesů, modelů, myšlení, vtažení klienta, strašení "komu ujede digitální vlak, zanikne" atd. Přitom jde zcela o přirozený vývoj, který vždy probíhal a probíhat v tržním prostředí bude a vždy sebou nesl nové příležitosti pro některé a zánik pro jiné. Vždy technologie ovlivňovaly myšlení a chování a naopak.

Radit, radit a radit, to je současný trend budování závislosti na poradenství. Vytvářet povědomí, že stojíme na prahu převratné epochy a transformace a že bez chytré "apky" a návodu "jak na to" si nelze úspěšně dojít ani na záchod. Je to až směšné.

Přitom vše stačilo vyjádřit jedinou větou: Add value and differentiate.

Nerad to říkám, ale tenhle člověk je blázen. Jsou dva způsoby, jak udržet "engagement" klienta: psychologicky ho manipulovat (FB hry a pod.), nebo mu jít z cesty a dát mu pocit moci a jednoduchosti (Uber).

Čili: pokud nechci lidi manipulovat, tak jim musím porozumět, dát jim to, co potřebují, když to potřebují a jít jim z cesty. Pak je to bude bavit a budou se cítit dobře.

Není třeba lidem lhát a tahat je za fusekli, oblepovat metra spamem, prznit rozhraní bankovnictví zaokrouhláním pro potřebné a další zbytečnosti. Inovujte hlavní produkt: směnu!

Re:

Naprostý souhlas!