Diskuze
Co dál s centrálním registrem vozidel? Ministr Žák stále finalizuje.
Antimonopolní úřad udělil resortu dopravy dvě pokuty za smlouvy, jež uzavřel neoprávněně bez soutěže. Bude se scénář opakovat i příští rok?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
V
V.Hricák
29. 11. 2013 8:39
Paní Menzelová,
jestli bych mohl o něco požádat,tak pokud nebude komentář o pokutách jedné státní instituce druhé doplněn informací,že po jejím udělení následovaly kádrové změny,nebo alespoň finanční postih odpovědných osob,tak o nich raději ani nepište.Víte,dělám téměř celý profesní život THP.I za bolševíka platilo,že po zjištění škody způsobené svému zaměstnavateli následoval nástup před náhradovou komisi,vyčíslení škody,její náhrada a v krajním řešení i ukončení pracovního poměru,resp. kroky orgánů činných v tr. řízení.Několikrát do měsíce slyším z médií,že ten,či onen úřad,to,či ono ministerstvo dostalo pokutu.Nikdy jsem se ale nedoslechl nic o tom,kdo byl za věc odpovědný a jaké si odnesl následky.V případě politiků se max. mluví o politické odpovědnosti.Z té se ovšem náhrady škody daňový poplatník nedočká.Politickou odpovědnost bych bral maximálně v případech,kdy se např.staví z Prahy do Č.Budějovic jedna rychlostní komunikace souběžně s dálnicí.Protože v takovém případě by nám,jihočechům stačilo jedno,nebo druhé,hlavně ale již dokončené dílo.Takto máme kus jednoho a kus druhého a dokončení obou je zatím v nedohlednu.Pokud ale audit zjistí,že je dílo předraženo,chci znát jméno odpovědného člověka a trest,jaký za to dostal.
L
Levente
29. 11. 2013 7:54
V článku
nejsou popsány motivy pana Žáka, proč tendr nevypsat, je-li (jakože je) připravený. To je přeci klíčová věc. Všechno kolem jsem zbytečnosti. Je-li jediným motivem provizorní řešení (prodloužení smlouvy se stávajícími dodavateli ne o plnou dobu, ale jen o pár měsíců), tak se to pochopit... nedá.
PM
P56a40v22e44l 33M14i94c68h31a21l
28. 11. 2013 19:51