Články autora

Skutečný podnikatel nepotřebuje dotace ani investiční pobídky

Investice, ilustrační foto

Jak vytvářet a rozvíjet lokální podnikatelské ekosystémy, jak by měla místní samospráva reagovat na změny na trhu a jak by je měla zprostředkovat začínajícím i zavedeným podnikatelům, jsou problémy, s nimiž bude třeba se vyrovnat. Daná oblast by měla získávat znalosti z celého světa a připravovat se na expanzi. Píše Adrián Podskl’an.

18.5.2019

Moderní technologie posunují ekonomiku od globální k lokální

Soumrak světového obchodu.

Svoboda v novém podnikání znamená generovat zdroje, díky kterým lze vést šťastný život. Přiblížit k němu může prozíravé uvažování, rozhodování a vkládání peněz tam, kde neztrácejí hodnotu.

30.3.2019

Jak reagovat na světové změny v cestovním ruchu

Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka, Vliv globalizace na marketing destinace...

Proměna životního stylu vytváří poptávku po cílené a individualizované nabídce. Proč tedy nevytvářet konkurenční destinaci schopnou zvýšit příjmy z cestovního ruchu i počty návštěvníků nabídkou zážitků, které si zapamatují, a současně generovat zisk, garantovat blaho obyvatel destinace a chránit přírodní kapitál pro budoucí generace?

27.4.2016

O autorovi

Adrián Podskľan

Adrián Podskľan, od roku 1991 působí v řízení podniků a poradenství. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy
Vystudoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě v oboru průmyslový management a inženýrství kvality produkce, kde získal i doktorát. Od roku 1991 působí v řízení podniků a poradenství.