Články autora

Jak reagovat na světové změny v cestovním ruchu

Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka, Vliv globalizace na marketing destinace...

Proměna životního stylu vytváří poptávku po cílené a individualizované nabídce. Proč tedy nevytvářet konkurenční destinaci schopnou zvýšit příjmy z cestovního ruchu i počty návštěvníků nabídkou zážitků, které si zapamatují, a současně generovat zisk, garantovat blaho obyvatel destinace a chránit přírodní kapitál pro budoucí generace?

27.4.2016

O autorovi

Adrián Podskľan

Adrián Podskľan, od roku 1991 působí v řízení podniků a poradenství. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy
Vystudoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě v oboru průmyslový management a inženýrství kvality produkce, kde získal i doktorát. Od roku 1991 působí v řízení podniků a poradenství.