Marketing

Autorům kopírovací revoluce nevoní

Většina českých tvůrců, kteří se poslední dobou odvážili veřejně promluvit, nesdílí postoje pirátů a některých intelektuálů ke kopírování.

Petr Bušta 21.2.2012

Desetiletá modelka? Když jde o peníze...

Kaia Gerberová nemá vypadat jako sexuální symbol. Představuje znovuzrození své slavné matky, modelky Cindy Crawfordové, která bezpochyby sexuálním symbolem své doby byla.

Donatella Versace otevírá zlatý důl velmi účinně, mediální kontroverzí. Ví, co dělá, útočí na „zákaznice“ ve věku kolem 10 až 12 let.

Kapitola 61. Deset front, na nichž pácháme sebevraždu

K záchraně západní civilizace před krachem je třeba naučit se rozlišovat mezi tvořivostí a ničivostí, a to v deseti oborech zároveň.

Proti Natlandu se rozjela guerillová kampaň

Vlevo pračka Natland Group, vpravo vyprané prádlo s dobře čitelnými logy: Prominecon, Eltodo, Pražské služby a SK Slavia Praha.

Kdo si zasedl na finanční skupinu? Pouliční bombeři? Profesionálové? Opozice? Slávisté? Konkurence?

Hermes si nechal módní doplňky nastříkat sprejerem

Ukázky guerillové kampaně v ulicích Paříže od sprejera Konga pro Hermes: „hedvábná kravata“, „emailový náramek, supervelký“ či „klobouk plátěný a bavlněný“.

Tradiční luxusní dům zvolil strategii, která se mu dle pravidel marketingu nemůže nevyplatit – angažoval streetartistu.

Politická strana jako automobilka

To, co ve světě spotřebního zboží vypadá jako nabídka nového produktu, působí v politice jako chaos a neschopnost držet se kurzu.

Tesco vyhnal ze země patriotismus japonských manželek

Jedna z prodejen Teska v japonském hlavním městě Tokiu.

Po francouzském Carrefouru opouští japonský trh i britský řetězec Tesco. Pro odborníky tento krok rozhodně není překvapením.

Ondřej Hýbl 10.9.2011

Marketing advokátů: Žádné nic neříkající fráze!

Jak dělat dobře právní marketing? Věnovat se problémům klientů. A popsat, jak jim s nimi lze pomoc. To je v podstatě vše.

Byznysmen Alvise Mesthene předčasně zemřel

Expert v oboru marketingu, řízení a financí byl v Česku znám jako mimořádně vzdělaná a invenční osobnost.

Řeznická Tour a DNA špičkového sportu

To je cyklistika aneb Americký jezdec Johnny Hoogerland poté, co mu v nedělní etapě pomohlo novinářské vozidlo rovnou do ostnatého drátu.

Otázkou je, jestli je to ještě cyklistika pro cyklistické diváky, nebo pro milovníky psích zápasů.

Petr Bušta 12.7.2011

Wimbledon’s Kvitová to add zero to marketing earnings

Petra Kvitová has rocketed up the rankings, but her opponent in Saturday's final is looking to get back where she believes she belongs

Czech tennis star Petra Kvitová has boosted her marketing earnings potential from tens to hundreds of millions of crowns, manager says

Konečně! Potravináři vzali propagaci české produkce do vlastních rukou.

Označení „Český výrobek“ je nutné věrohodně profilovat vůči konkurenčním značkám, jinak půjde o vyhozené peníze.

OH 2012 v Londýně: ve znamení Facebooku, Twitteru a spol.

Maskoti londýnské olympiády v roce 2012 Wenlock a Mandeville před Big Benem během oslav svatby prince Williama a Kate Middletonové letos v dubnu. Za rok se převléknou do sportovního.

Mezinárodní olympijský výbor vyzval sportovce k využívání sociálních sítí. Za propagaci osobních sponzorů jim ale hrozí vyloučení z her.

David Kasl 29.6.2011

Co odpískala ČT, nepromarní iDnes

V Edenu se dnes bude hrát fotbal bez diváků. Veřejnoprávní televize unikátní příležitosti nevyužije, zpravodajský server se jí chopil.

A proč by vlastně Sazku nemohl ovládnout stát?

Ministr financí Miroslav Kalousek se do Sazky nehrne. Nevyřešila by financování sportu státní loterie?

Politická poptávka neexistuje, finančně by to bylo náročné, stát na podobnou investici nemá... Ale vhodná chvilka by na to byla.