Marketing

Lháři v potravinářském průmyslu odhaleni

Německou spotřebitelskou organizaci Foodwatch letos nejvíc šokovaly dětské instantní čaje, jež jsou běžně dostupné i v Česku.

Když si kravička Milka vymýšlí...

Česká pobočka koncernu Kraft Food přišla s novým způsobem marketingové komunikace – lže.

Petr Matějček 31.5.2012

James Bond: Už ne suché Martini, ale vychlazený Heineken

Product placement se rozmáhá napříč zábavním průmyslem, odnesl to i oblíbený drink agenta 007.

Co má společného ABL s Einsteinem?

Mark2 Corporation je marketingový oříšek aneb Co se skrývá za novým názvem bezpečnostní agentury založené Vítem Bártou.

David Kasl 14.5.2012

Neházejme potraviny do jednoho pytle. Nejsou všechny špatné.

Laik snadno dospěje k závěru, že prakticky všechny potraviny v ČR jsou nekvalitní, a navíc příliš drahé. To je však velký omyl.

Petr Havel 11.5.2012

Giganti profitují z dětské obezity

Zdrcující studie spotřebitelské organizace Foodwatch: Potravinářský průmysl si kupuje děti, aby je nacpal cukrem a tukem.

Spontánní start projektu Markething.cz

Studenti Univerzity Karlovy naostro spustili vlastní web, který sleduje hlavní události a trendy v marketingu, médiích, reklamě a PR.

Petr Bušta 2.4.2012

Detoxikační mise v ABL

„Já tu agenturu znám historicky a vždy jsem si jí vážil jako dobré konkurence. Myslím, že na těch dobrých základech se dá rozvíjet velice slušná firma,“ říká nový generální ředitel ex-ABL Michal Fábera, který má dvacetileté zkušenosti v oboru soukromých

Přejmenovat ABL na Mark2 Corporation dle marketérů nestačí. Nejtěžší úkol čeká nového šéfa firmy, bezpečnostního experta Michala Fáberu.

Soud s Bártou: Televizi vypnout nestačí, tito lidé o nás rozhodují

Odpovídalo 138 vrcholných představitelů firem.

Těsná většina vrcholných manažerů oslovených ČESKOU POZICÍ nepovažuje soudní proces s Vítem Bártou a Jaroslavem Škárkou za reality show.

Siri je vtipná, ale ženou ji k soudu

Nespokojený zákazník zažaloval společnost Apple kvůli nefunkční hlasové asistentce iPhonu 4S.

Napřed lidovecké papuče, pak ořezávátko. Co bude dál?

KDU-ČSL zatím láká pozornost novinářů sérií dárečků. Uvidíme, jak bude vstřícná, až dojde na tvrdé otázky.    

Reklama prý do dětského světa patří

Mateřské školy jsou tabu, ale jinak marketingoví odborníci soudí, že eticky užívaná reklama učí děti poznávat svět dospělých.

Od Kanta a vodky na vrchol polské politiky

S hesly, jako je legalizace měkkých drog a registrovaného partnerství homosexuálů, vede Janusz Palikot třetí nejsilnější stranu v polském Sejmu – Palikotovo hnutí.

Rozhovor ČESKÉ POZICE s Januszem Palikotem: O marketingu v politice či o tom, že svět byznysu je etičtější.

Gábor Stier 2.3.2012

Zuckerbergu, chci svejch padesát babek!

Facebook za svůj úspěch vděčí především uživatelům. Měl by jim začít platit za to, že vytvářejí jeho obsah?

Jak se zachraňuje Baníček

Jsem rád, že vedle sebe budu mít kanóna jako Marek Jankulovski, říká spolumajitel Baníku Ostrava Petr Šafarčík.

Noví majitelé klubu budou mít v krizi vedle sebe Marka Jankulovského, jenž se loučí s profesionální kariérou a přiveze na Bazaly AC Milán.