Marketing

Antimonopolní úřad brání propagaci českých potravin

jídlo potraviny

Potřeba marketingové podpory potravin tuzemského původu a osvěty spotřebitele při výběru potravin je dnes a denně námětem článků, reportáží, rad i vyjádření politiků napříč celým politickým spektrem. Jak už to tak ale v naší společnosti bývá, líbivá slova nenásledují praktické činy.

Postmoderní džihád aneb Jak se dělá marketing

Jsou ozbrojenci Islámského státu v Iráku a Levantě dinosaury z dávných věků, anebo jedním z lakmusových papírků, které ukazují duch současného světa bez hranic, popřípadě jeho absurdním odrazem?

Přišel rok 2013 a Islámský stát v Iráku a Levantě, potomek irácké pobočky al-Káidy, udělal něco nečekaného. Začal ve středním Iráku a severovýchodní Sýrii budovat stát, „základnu“ v jejím fyzickém smyslu. A do ní z celého světa směřují barvité postavy, které jako by vypadly z filmu amerického režiséra Quentina Tarantina.

Jan Čuřík 18.5.2014

Diskuse o bioplynových stanicích: Až zazní správné údaje...

Bioplynová stanice na výrobu elektřiny v Meclově na Domažlicku, kterou 21. června 2013 otevřela společnost Meclovská zemědělská.

Bioplynky jsou pro zemědělce, krajinu i občany pozitivní. Využívání energie z nich se masivně nepromítá do rozpočtů rodin, píše Petr Havel.

Tannhäuser a jeho Pražané

Tannhäuser v Národním divadle, respektive na prknech Státní opery, po dvaceti letech.

Má vůbec v českých podmínkách smysl díla Richarda Wagnera zařazovat do repertoáru Národního divadla?

Íránská exilová sekta, Daniel Herman, politický marketing a český žvást

Bezpečnostním problémem Česka nejsou styky českého politika s Lidovými mudžáhidy, ale omezenost, provinčnost a neochota kriticky myslet.

Hudba bez globální hvězdy aneb Roztříštěná pop music

Všemi pády propíraní The Beatles, The Doors a další dokázali přijít s něčím novým, ale hranice hudby byly i tehdy trochu jinde než dnes.

Vznik národního obchodního řetězce? Naivní představa Miloše Zemana.

Myšlenka je to v principu správná, měla však být vyslovena a realizována zhruba před 15 lety, píše o prezidentově nápadu Petr Havel.

Krvavý marketing aneb Jak potlačit poselství extremistů šířené médii

Receptem na „tyjátr“ spojený s teroristickými akcemi je buď skoncovat s mediálním šířením jejich symbolů, nebo je co nejvíc zdražit.

Vít Kučík 27.8.2013

Volič jako zákazník. Poučení z Obamovy první kampaně.

Tým amerického prezidenta pochopil, že internet posunul dosavadní hranice kontroly veřejnosti a stal se novým nástrojem k její mobilizaci.

Německo: Zlaté děti v opojení konzumem

Nejmladší generace Němců mezi šesti až třinácti lety má dnes víc peněz než kdy jindy. Marketéři si brousí zuby!

Spotřebitelé rozhodli: Dětem nejvíc škodí Capri-Sonne

Největším podvodníkem potravinářského průmyslu se letos stal koncern Wild se svým koktejlem vody, cukru a ovocného aroma.

Dubaj: Veřejný prostor, nebo korporace?

Emirát v Perském zálivu možná ukazuje svět, ve kterém už nebude existovat žádná občanská společnost a v němž člověk bude jen spotřebitelem.

Nebezpečné „lajky“

Z malé modré pěstičky pod články se stal zajímavý ukazatel obliby textů. Lajkování nelze přeceňovat, ale cosi už také vypovídá. Má úspěch ve sdílení článků nějaké zákonitosti?

Z tlačítka „líbí se mi“ se stal digitální otisk 21. století, s jehož pomocí lze sestavit psychologický profil uživatele.

Jak také může vypadat parádní univerzitní web

Univerzita Karlova po letech inovovala své internetové stránky. Novinka je v pilotním provozu, takže se snad ještě zlepší.

Dopředu prohraná Válka s mloky

U opery extravagantního Vladimíra Franze se tušit dalo, že ji nepíše pro konzervativní publikum. Národní divadlo její propagaci nezvládá.