Dan Ťok

Weston Stacey: Transparentní veřejné zakázky? Ještě není dobojováno.

Weston Stacey: „Pan Cabaniss se pokusil sejít s třemi členy tehdejší vlády, aby si celou situaci vyjasnili.“

Chceme, aby tato země byla vnímána jako modelový příklad, jak mají veřejné tendry vypadat, říká šéf Americké obchodní komory v ČR.

Interview: AmCham’s Weston Stacey on public procurement bill, new ‘Wings’ award winners

AmCham chief executive Weston Stacey

Daniel Weinhold and Dan Ťok won the ‘AmCham Wings’ award for helping push MPs to make public orders more transparent

Brian Kenety 30.11.2011

Žádná stávka krizi vládnutí nevyřeší

Co mají společného španělské a řecké demonstrace a česká stávka?

Ťok: Skanska je za poctivost připravena zaplatit

Za svou snahu změnit na trhu chování a jednat transparentně je Skanska připravena „zaplatit nějakou cenu“, říká její generální ředitel Dan Ťok.

Generální ředitel Skansky je dalším z českých top manažerů, jenž otevřeně kritizuje poměry v českém politicko-byznysovém Palermu.

David Kasl 10.6.2011

Když gigant propadne a eseročko má vyhráno. Aneb veřejné zakázky v Česku.

Kvalifikační kritéria jsou dnes pravděpodobně nejvýznamnějším nástrojem, který umožňuje korupci ve veřejných zakázkách.

Jilted giants, victorious unknowns: public tenders in the Czech Republic

Manipulation of qualification criteria is probably the greatest tool for corruption in public tenders. Then there’s the magic of the draw.   

Skanska má na kontě první vítězství v souboji s Bártou

ŘSD a ministerstvu dopravy hrozí, že firmě Skanska budou muset zaplatit 50 milionů korun kvůli cedulím, jež si vymyslel ministr dopravy Vít Bárta.

Ředitelství silnic a dálnic musí dle rozhodnutí soudu odstranit z dálnic dehonestující cedule, které nechal instalovat ministr dopravy Vít Bárta.

Bárta claims Skanska ‘cut corners’ on road works

Ministr dopravy Vít Bárta si na tiskovou konferenci přizval ředitele ŘSD Jiřího Švorce (vpravo). I když kritizují společnost Skanska, s jejím vedením usednout ke stolu nechtějí.

The transport minister wants to save money wherever possible, and says it’s logical to start with Skanska, the ministry’s largest contractor

Skanska ready to sue Transport Ministry

Je velmi obtížné vysvětlit šéfům ve Švédsku, že komunikace se zákazníkem probíhá skrze ministra a sledovaný debatní pořad v televizi, říká ředitel Skansky Dan Ťok.

Dan Ťok says Skanska will consider taking legal action if roadside signs denigrating the construction firm’s work aren’t removed

Stavební lobby musí Víta Bártu milovat

I když se z Bártových proklamací může na první pohled zdát, že je zapřisáhlým nepřítelem stavbařů, praxe dokazuje, že pravý opak je pravdou.

Kolik přehmatů Víta Bárty ve sporu se Skanskou napočítáme?

Postoj Víta Bárty coby ministra dopravy vůči Skansce coby soukromé firmě vytváří v Česku precedent.

Pět reklamovaných úseků, pět nesrovnalostí na straně ministerstva dopravy. Je Bárta opravdu oním spasitelem, bez něhož by se věci nehnuly?

Vít Bárta vynalezl unikátní metodu komunikace a PR

Ministr dopravy Vít Bárta si je vědom, že někdy jedná nestandardně.

Nový postup sebeprezentace ministra dopravy je postaven na tom, že důležité požadavky vůči firmám prezentuje výhradně přes média.

Vít Bárta: Vůči Skansce nejednáme standardně. Nejsme hloupý Honza.

Ministr dopravy Vít Bárta si na tiskovou konferenci přizval ředitele ŘSD Jiřího Švorce (vpravo). I když kritizují společnost Skanska, s jejím vedením usednout ke stolu nechtějí.

Ministr dopravy se prý snaží vydupat peníze všude tam, kde se dá. A logicky, dle svého vyjádření, začal u největšího dodavatele staveb.

Skanska vyzvala Víta Bártu na „férovku“

Stavební firma považuje výroky ministra dopravy o své nekvalitní práci za šokující, žádá odstranění dehonestujících tabulí a hrozí arbitráží.

Skanska hlásí za rok 2010 nižší tržby i zisk

Společnosti Skanska loni meziročně poklesly tržby i zisk. Oživení v rezidenčním developmentu nevyrovnalo výpadek veřejných zakázek.