Martin Dvořák

Jízdenková kauza: Čtrnáct obviněných včetně Ivo Rittiga

Už to není OK. Takto Ivo Rittig pózoval ještě před pár měsíci.

„Když jsem říkal, že zoufalí lidi dělaj zoufalý věci, netušil jsem, že zoufalci zešílej ;-),“ napsal na Twitter podnikatel Ivo Rittig. Reagoval tak na obvinění v takzvané jízdenkové kauze. LN získaly v tomto případu pražského dopravního podniku sdělení obvinění. Vyšetřování kauzy však ještě nekončí.

Bývalý finanční analytik ohrožuje Rittiga

Ivo Rittig po jednom ze svých výslechů.

Jaroslav Kubiska, který už proti lobbistovi svědčí v případu Oleo Chemical, promluvil před vyšetřovateli i o pražských jízdenkách...

Posudek na pražské jízdenky: Klička Rittigovců s ceninou

Jízdenky pražského DPP (ilustrační foto).

V roce 2014 odstartovala trestní stíhání v kauzách kolem lobbisty Iva Rittiga. Letos se nejspíše dostanou před soud. Na přelomu února a března by měly padnout obžaloby v příbězích Oleo Chemical a jízdenek pro pražský dopravní podnik – v tom skupina obviněných „vyztužila“ trestní spis několika znaleckými posudky...

Byli jsme drzá, arogantní parta. Pak přišla vendeta

Martin Dvořák.

Již několik měsíců čelí bývalý ředitel pražského dopravního podniku Martin Dvořák obvinění v kauze prodeje lístků ve vestibulech metra a v aféře s dodávkami jízdenek. Je vůbec první figurou éry politiků a podnikatelů Pavla Béma či Martina Romana, která otevřeně popisuje fungování a vztahy v rámci donedávna nejsilnější mocenské skupiny.

Máslo na hlavě pražských politiků: Zastavili jim výstavbu Blanky!

Metrostav zastavil výstavbu díla za 38 miliard korun. Proč? Hlavní město nesplácelo dluh, neboť jeho politici nevědí, jak ho splácet!

Ondřej Koutník 21.11.2013

Zákulisní matadoři: Je třeba skoncovat s politickým marasmem!

Volební kampaň a budoucí vláda očima Miroslava Šloufa, Martina Dvořáka, Jaroslava Starky, Miroslava Provoda a Romana Jurečka.

Dorubat a prodat. Spěje dopravní podnik do fáze „privatizace“?

Pro politické strany je důležité držet v největší městské firmě prst na spoušti. Kondici dopravního podniku ale politici škodí a ženou ho do kolen.

Pražské tramvaje: Riskne město právní bitvu se Škodovkou?

Nákup tramvají za 19 miliard korun pro Dopravní podnik hlavního města Prahy by mohl skončit u soudu.

Člen vedení pražské TOP 09 a dozorčí rady dopravního podniku Marek Doležal má radikální řešení tramvajové kauzy: Vypovědět smlouvu!

„Uzdravovači“ opět rozhazují peníze. A znovu tají, odkud.

Politické hnutí Uzdravme naši politiku láká seniory na předvolební výlet. S kampaní mu pomáhá i radnice Prahy 5.

Vydělávali na dopravním podniku, teď pracují pro ODS

Na kampani občanských demokratů se podílí společnost Proximity Prague, které se značně dařilo u největší městské firmy

Jakub Kalenský 15.9.2013

Uzdravme politiku! Třeba čachrováním s miliony.

Kmotrovský projekt Uzdravme naši politiku chce podruhé předstoupit před voliče. Vyjasnit své financování však hnutí stále odmítá.

Proklaté dědictví Blanky: Dostavba tunelu pro politiky pořád skýtá mnoho rizik

Praha stále neví, jakým způsobem doplatit Metrostavu několik set milionů korun. Radní se obávají, aby neporušili zákon o zadávání zakázek.

Stát má spekulantům s pozemky zdarma postavit dálniční sjezd z D1

Dálniční sjezd Exit 4 na D1 umožní přístup k pozemkům, na kterých má vzniknout obří nákupní zóna.

Je ve veřejném zájmu stavba Exitu 4 na D1, jež developerům za naše peníze propojí dálnici s jejich plánovanou obří komerční zónou?

Co přispělo k pádu pražské koalice? Výsledek prověrky smluv k tunelu Blanka.

Analýza právní kanceláře White & Case kritizuje způsob podepsání smluvních dodatků – a pochybit měli úředníci Bohuslava Svobody.

Nové Věci veřejné? Byznysový projekt „Uzdravme naši politiku“

Protagonisté záhadného hnutí (zleva): Michal Maňák, Aleš Temr a Eva Pitrová.

V posledních týdnech se zaktivizovalo téměř neznámé hnutí. Kdo za ním stojí?