Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Amnestie: Jaké svinstvo kryjí Klaus, Nečas a Blažek?

Česko v roce 2013 zjevně není možné považovat za civilizovaný stát. Arogance politiků je už neomluvitelná.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jksingl58

7. 5. 2013 21:01
JAK DLOUHO...:-)
..... jak dlouho tenhle marasmus bude ještě trvat? Možná se vyjádřím moc tvrdě,ale současná vláda ČR je tlupa banditů parazitující na občanech. Mám jedinou předtavu a to hořící hranice, kde by skončili mafiáni z vlády spolu s Klausem. Nechce se mi v ČR žít a nemohu už vnímat jak zloději z parlamentu rabují a kradou.
0 0
možnosti
Foto

7. 5. 2013 4:21
"Kvalita života v ČR? Děláte si legraci?"
Tento rozbor je přesný, pane Kalenský. Fandím Vám.Kluci a holky z vyšší pomocné na amnestii upachtěně pracovali roky a roky a vysledek je naprosto zoufalý. Tedy z pohledu občana bez veřejné funkce, že ano. Upachtěnci zřejmě  mají postaráno i pro následné generace svých skvělých rodů. To je jasné.
0 0
možnosti
Č

Černoušek

5. 5. 2013 15:02
Politická zodpovědnost, pane Kalenský, ani omylem
"Až se jednoho dne objeví, minimálně na vyvození politické odpovědnosti by to mohlo stačit" Nikoli. Toho jednoho dne už nebude existovat žádná "zlá" ODS, pan prezident Klaus, bude-li ještě živ, bude staříček jak věchýtek a zcela bez politických funkcí a ambicí a Blažek bude mimo politiku sedět ve dvaceti správních radách atd. atd. A všichni ODSáci budou v TOP09, protože používat na cestě k moci po dvacet let stále totéž staré auto je napováženou. Občas je nutné auto vyměnit a koupit novou značku.  Proto také bude do voleb v médiích nebohá stará skořápka ODS hromosvod na všechny problémy a strouha  na všechnu nekalotu, aby TOP09 zůstala úžasná, čistá, antikorupční, takzvaně slušná, ba téměř revolučně reformátorská. 
0 0
možnosti
Š

Šífák

6. 5. 2013 5:27
Vyjádření k článku uvedeného pod zn. černoušek.
S vaším článkem vřele souhlasím. Nikdy jsem nebyl přívržencem ODS, tím méně TOP 09. Nicméně jsem doufal, že představitelé těchto stran jsou slušní lidé. To byl můj převeliký omyl. Nyní mi jen stačí zaslechnout jména Nečas, Kalousek , Vondra , Heger apod., tzv. mi naskočí "husí kůže". O bývalém prezidentovi bych se raději nevyjadřoval. Nyní se k nim prudkým spurtem přidal neúspěšný kandidát na prezidenta. Jelikož nerad užívám vulgární slova, nechci je  řadit do kategorie zvířat, tím bych ta zvířata urážel. Naše současná vláda je bandou lumpů, lhářů a zlodějů. V oblasti lhaní je minimálně mistrem světa, náš pan premiér, který mi zpočátku připadal jako slušný člověk. Ale myslím si, že jejich arogance již přesáhla hranic. Každému slušnému člověku, který by se s těmito představiteli vládnoucí garnitury mohl dostat do kontaktu, doporučuji používat ústní roušku, neboť mám obavy, že by tento bacil arogance a velice slušně řečeno "blbosti", mohl být kapénkově přenosný. Obvzláštní opatrnost doporučuji při styku s osobami ženského pohlaví. Činnost chvilkové ministryně obrany paní Karoliny, jsem považoval za tzv. úlet. Že tomu tak není se mne snaží svým jednáním přesvědčit nová vedoucí Ústavu pro výzkum totalitních režimů. Ta je ve svém konání věrnou žákyní paní Karoliny. Je mi nyní velice smutno.
0 0
možnosti
MH
Odpověď
No myslel jsem to spíš tak, že když se řekne, že si politiky platíme, že tím jednak ze sebe snímáme odpovědnost, protože když někoho platím, tak se o to už tolik nemusím starat, a jednak to vede k určitému populismu, protože když někoho platím, tak ať kouká dělat, co chci. Ale to přece nejni úkolem politiků. Politik v zastupitelské demokracii předstupuje před ostatní s určitým programem, a ten by se měl snažit plnit třeba i proti momentální vůli občanů.
0 0
možnosti
JS
Možná proto někdo vkládá naději do "přímé demokracie",
protože nechce ze sebe snímat tu odpovědnost, a chce se více starat (to však může a měl by dělat v jakémkoliv politickém uspořádání: "zvolili jste nás a nyní se již o nic nestarejte, žijte a bavte se, vláda a správa věcí veřejných je v dobrých rukách" - to je pro občany rajská hudba, ovšem provází je na cestě do pekel).S tím druhým, to je potíž. Politik je zvolen občany, kteří chtějí, aby dělal, co oni chtějí! Proto ho taky zvolili, protože to slíbil (volební program), a je to nezpochybnitelně demokratické. A rozhodně vždy ten program prosazuje (pokud ho prosazuje) proti vůli mnoha (často většiny) občanů.K tomu je jediná alternativa, volit politiky víceméně bez politického programu, na základě toho, že jsou věrohodnými a respektovanými osobnostmi. To je častá argumentace pro většinový volební systém. Takto je volen Senát - a podle mého soudu se to osvědčilo jen částečně.
0 0
možnosti
MH
Občan platí politiky?
Skutečně je to tak, že občan platí politiky? Není to jen demagogický nesmysl podobný Okamurovu "politik musí dělat, co občanovi vidí na očích"?V případě, že tomu tak však je, kdo rozhodne, který občan platí politiky? Co když je mezi námi spousta občanů, kteří nechtějí, aby se zveřejňovalo, kdo amnestii sepsal (v tomto konkrétním  případě, a nemyslím tím ty, na které se amnestie vztahovala)? Ti politiky neplatí?Teď mě ještě napadlo: a co ti, kteří politiky opravdu platí, jak Česká pozice občas naznačuje?
0 0
možnosti
JS
Jednoduché odpovědi.
Ano, občan platí politiky. Ti jsou placeni ze státního rozpočtu, a v něm se peníze neobjevují tak, že se vysráží z ranní rosy. Do státního rozpočtu přicházejí peníze i od právnických osob, těm je ale vydělávají zase a jenom vposledu osoby fyzické.Potud tedy o financování oficiálním a legálním, které by se dalo též nazvat nepřímým, neadresným (občan platí plošně všechny politiky). Pokud jde o financování "bokem", i to paradoxně přichází od občanů: i lumpové jsou občané. Lumpové ale financují politiky "přímo" a "adresně", což je podstata korupce.Nevím o nikom normálním, kdo by si vysloveně nepřál, aby se zveřejnilo, kdo aminu sepsal. Vím ale například o sobě, že mi je to celkem jedno - to máš asi na mysli.Musím však konstatovat, že mezi těmi hadráři, co se kolem aminy motali, je vlastně Klaus jediný frajer, když to všechno vzal na sebe. Nebudu se hádat, jestli je "frajer" správné slovo, třeba je lepší napsat "formát" - prostě člověk, s nímž nemusím souhlasit, třeba dokonce s ním velmi nesouhlasím, ale požívá respektu. Na rozdíl od těch rozblácených dušiček a charakterů kolem něj.
0 0
možnosti
G

Gargamel9090

5. 5. 2013 6:50
Jaké svinstvo kryjí Klaus, Nečas a Blažek?
Národe český,není už načase zbavit se těch grázlů,co nám tu očividně huntují republiku a co nám svými arogancemi chtějí vymýt mozky?Jý bych jim doporučil pro zbytek života penzion na hradě MÍROV.
0 0
možnosti
MD
jaké svinstvo?
Kdyby tu nebylo nic jiného kromě té "nestoudné" amnestie, tak už jen to samotné stačí -  abychom se nemohli cítit být skutečným právním státem.. - Na ČT 2,  jsme 4.5.2013  -  se skoro zatajeným dechem sledovali dokument s názvem : "vor v zákoně" o ruské mafii v devadesátých letech!! - Kromě vražd, tady máme skoro všechno - a nyní k tomu přibyly i amnestií  "odpuštěné" miliardové krádeže, lidi bez peněz, bez bytů a zločinci na svobodě, co nás ještě může potkat??
0 0
možnosti
PM
Permanentní revoluce hrob nelegitimních států
Přejít na právo, tedy nejen textíky co melduje kdejaký truhlík (prezident může propustit všechny jedním podpisem), je nesnadné ba nemožné. Kde brát a nekrást?  Podobně jako z věcí majetkových se stal kamenolom, i politika sleduje hodnoty kterými "stát" "založen". Příklad ze života prostého. V lokalitě rozdělen les švarcenberský asi 178O na parcely. Ty si rolníci vykácely, zůrodnili, příkopy vykopali, cestu postavili atd.. Kriminální zločinci vyhrožující vraždami do jejihž strany pilně vstoupil i stávající prezident, provedli scelení, tedy něco jo a něco ne. Jiný zločinec k pohledání vydíral lidi, že co vlastníci budou muset do bankrotujícího družstva. Další bandita zrající pro šibenici nedovolil prodej domu, neb k němu patřily pozemky...atd. Přišli potřeštěnci polistopadoví, místo aby vzaly parcely 1945 (Hitler je respektoval), pokračovali v komunistickém darebáctví a do prodeje spiklenecky organizovanému dali už spojené celky. Tu slušný člověk kupovati ani svoje nemohl, nekoupí přece, co bylo ukradeno. Tak vlastníkem čert ví kdo v horoucím pekle, jakési pronájmy za účelem dotací, a pozemky i krajina podle toho vypadají. Jistě se lze legitimně zmocnit cizího např. čestným bojem, ale musí to být transparentní. Ale zamotat se do lží nekonečných vede k neštěstí.  Hrad jen není vyjímka, hanební lidé pro Hrad pracovali, z hanebnosti se nevymluví. Nic než hanebnost čekat nelze. Plody revoluce zrají, užijte si úrodu!
0 0
možnosti
Foto

J98a12n 32H28i27n57k

4. 5. 2013 20:41
Jojo, z politické zodpovědnosti mají všichni vítr
... a kolik se jich už oběsilo!
0 0
možnosti
V

Vladimir1950

4. 5. 2013 18:06
Budiž světlo..
Ve světle důkazů právníka Hazenkopfa-viz email Jakla, se jeví všichni aktéři amnestie,  jako superlháři,,To dokresluje dokonale co to máme za "potentáty", staré přísloví říká"kdo lže,ten i krade", takhle to máme potvrzené..Klaus, Nečas, Blažek...a superrapper Jakl..kdo z nich je větší zloděj a lhář?A bylo světlo...
0 0
možnosti
R

Recesecese

3. 5. 2013 17:00
Nastvany vylevy nepomuzou
Mne vic vadi, ze kdyz se skupina senatoru spolu s pomerne poctivymi pravniky rozhoda, ze tohle jednani se v Cesku pardonovat nebude a vyuzila k tomu moznosti zakonem dane, tak se proti nim zvedla takova vlna nevole, ze vysledek byl, ze ustavni soud celou zalezitost hodil pod stul. Navic se pochopitelne ozvala intelektualni ceta, co zacla vyhrozovat ostudou, kterou by zaloba zpusobila celemu Cesku. Nikdy nikdo z nich nerekne nebo aspon nenaznaci, ze by treba takovy krok jako zaloba na prezidenta mohl mit naopak zcela pozitivni dopad na svetove mineni a mohl by byt prikladem jinym utlacovanym. Kazdou moznost vratit se mezi civilizaci vzdycky proste pohrbime jen tim, ze se hrbime.... Knizete do prezidentskych kytek poslala podle me stejna intelektualni suita svym teatralnim predvolebnim vystoupenim, a ne Zeman svyma kecama o Sudetacich, ty jsou narodu v podstate fuk!!Na to jsme opravdu mistri. Delat revoluce s plackou kandidata s cirem a centralu si udelat ve Spalicku nebo v Lucerna Baru, jak bohemske!!!! Ale kdyz se mame projevit jako kultivovanej celek a rict svinstvu razne NEEE, zacneme demokraticky rozebirat, zda to prece jen bylo tak velky svinstvo nebo jestli vlastne to svinstvo nebylo zakonny......
0 0
možnosti